Senaste nytt

GRATIS ombokning av flygning på avresedagen! NY FÖRMÅN för Eurobonus Diamond (2023-06-15)

Datapunkten ni väntat på
BRU-ARN gick utan problem att boka om i incheckningen i Bryssel på 2 minuter utan att fråga om hjälp till BRU-CPH-ARN

"Synd" att man missar sista Smartlynxflygningen men får åtminstone nöjet att vara mittsätesryttare på BRU-CPH :)

Flyger ofta mellan ARN-AMS och tar ofta ARN-OSL-AMS eller ARN-CPH-AMS tills jag har nått statusen. Har någon bytt flyg med en mellanlandning till direkt någon gång, undrar hur det blir då med poängintjäning.

Pröva ARN-GOT-CPH/OSL-AMS?
Tack för svar! Jag tänkte mest på att det blir perfekt om jag får poäng enligt originalbokningen men flyga direkt, missar jag poängen för de avsiktliga mellanlandningar innan jag har nått statusen är det ingen ide :p ville veta exakt om någon har flugit mindre eller flera legs än originalbokningen, för det pratades om att bokningsklassen förblir samma men inte något om just det om jag inte har missat något i tråden.

Flyger ofta mellan ARN-AMS och tar ofta ARN-OSL-AMS eller ARN-CPH-AMS tills jag har nått statusen. Har någon bytt flyg med en mellanlandning till direkt någon gång, undrar hur det blir då med poängintjäning.
Jag har inte bytt på det sätt du frågar (bara till ett tidigare flyg CPH-ARN), men du får med största sannolikhet poäng för de flyg som du faktiskt flyger. Att sedan i efterhand via kundtjänst lyckas få "original routing credit" för en frivillig ombokning låter inte så troligt.

Jag har inte bytt på det sätt du frågar (bara till ett tidigare flyg CPH-ARN), men du får med största sannolikhet poäng för de flyg som du faktiskt flyger. Att sedan i efterhand via kundtjänst lyckas få "original routing credit" för en frivillig ombokning låter inte så troligt.
Det var det jag misstänkte. Jag får helt enkelt testa någon gång om jag inte får svar härifrån ;)

Så då skulle det alltså vara möjligt att boka om sig från ARN-CPH till ARN-GOT-CPH för att få poäng för ett extra ben?

Toppen