palmen
Moderator
Nope, skrevs för ett tag sedan in någon som lyckats just från LLA.Första rapporten om lyckad ombokning från utestation?!
Nope, skrevs för ett tag sedan in någon som lyckats just från LLA.Första rapporten om lyckad ombokning från utestation?!
Någon som gjort detta, eller vet något mer? TackNågra fler frågetecken:
* Kan man boka om ARN-CPH-xxx till ARN-xxx, om det finns tillgänglighet?
* Kan man boka om alla i bokningen, även om det är bara 1 pers som är Diamant?
Vi får se hur det funkar i praktiken.
I dag var det tvärstopp för mig på Sturup.Testade idag att åka med tidigare flight än från början bokat till MMX från ARN.
Bonusbiljett i GO som jag sedan budade med pengar till uppgradering till Plus, och vann.
Det gick utmärkt att byta till tidigare flyg, även uppgraderingen följde med.
I dag var det tvärstopp för mig på Sturup.
PLUS PRO och agenten går för att hämta hjälp. Hjälpen säger:
- Vi vet att Diamond har förmånen, men vi kan inte. SAS har lagt en spärr för oss som är anställda av aviator och vi kan inte override:a den. Det enda vi kan ändra är rena C-biljetter.
Det lät verkligen som att de visste vad de pratade om, så jag accepteradet nederlaget. Nu när jag kollar tråden så ser jag att du lyckades utan problem för typ 2 veckor sedan, och SAS har knappast blockerat det plötsligt. Alltså är det person-beroende och vissa är så övertygade om att det inte går, så att de låter helt trovärdiga!
Shit vad sur jag blir, flänga ut till Sturup i onödan. Man sitter ju inte gärna där i 5 timmar, så jag åkte hem igen.
I dag var det tvärstopp för mig på Sturup.
PLUS PRO och agenten går för att hämta hjälp. Hjälpen säger:
- Vi vet att Diamond har förmånen, men vi kan inte. SAS har lagt en spärr för oss som är anställda av aviator och vi kan inte override:a den. Det enda vi kan ändra är rena C-biljetter.
Det lät verkligen som att de visste vad de pratade om, så jag accepteradet nederlaget. Nu när jag kollar tråden så ser jag att du lyckades utan problem för typ 2 veckor sedan, och SAS har knappast blockerat det plötsligt. Alltså är det person-beroende och vissa är så övertygade om att det inte går, så att de låter helt trovärdiga!
Shit vad sur jag blir, flänga ut till Sturup i onödan. Man sitter ju inte gärna där i 5 timmar, så jag åkte hem igen.
Ahh, jo jag ser nu att du skrev "till MMX från ARN.", men jag läste det som MMX-ARN...Jag flög dock från ARN till MMX och då är det ju inte Aviator som hanterar detta. Men bra att veta att det inte kommer kunna gå från Sturup.
Ingen aning. Swedavia.se säger att luleå har "Swedavia Ground Handling:"Men är det inte Aviator i Luleå också?
Ahh, jo jag ser nu att du skrev "till MMX från ARN.", men jag läste det som MMX-ARN...
OK. Är det någon som har lyckats med att ändra avgång på MMX?
Ingen aning. Swedavia.se säger att luleå har "Swedavia Ground Handling:"
Men som sagt, kanske drog de en vals med mig på Sturup eller så skiljer det mellan olika flygplatser.
Their office's writing checks their organization can't cash.Mmm, och det är i så fall rätt dåligt av SAS.
Jag hade en trevlig och bra diskussion med agenterna, och en av de säger:
"Ärligt talat, jag tror inte SAS vet om vad de har för organisation ute i landet. "
Lite så känns det nu, som att någon suttit på sitt kontor och kommit på en ny förmån som de inte kan leverera på för de har inte koll på hur deras egen organisation fungerar.