Senaste nytt

GRATIS ombokning av flygning på avresedagen! NY FÖRMÅN för Eurobonus Diamond (2023-06-15)

Thornado

Medlem
Frågade på LLA angående detta när jag var förbi i annat ärende och fick besked att de endast kunde boka om biljetter i biljettklass C(flexbiljett). Så tyvärr verkar det inte funka med den förmånen från åtminstone LLA

Ajdå, trist, hade hoppats på att testa denna förmån från just LLA i augusti.
 

andreas

Medlem
Ajdå, trist, hade hoppats på att testa denna förmån från just LLA i augusti.

Värt att skicka ett mail till EBD-supporten då informationen som gått ut säger ”All stations”. Sen så är det olyckligt att förmånen börjar gälla just innan sommarperioden vilket, kanske, gör att alla (sommar)medarbetare inte hunnit lära sig/fått utbildning.

Förhoppningsvis ett övergående problem. :)
 

Andreas.Net

Medlem
Det är mest sannolikt att de glömde skicka betalningslänken och inte att det är en guldförmån. Alternativt blev det en mellanskillnad till din fördel som täckte avbokningskostnaden.
Jo men det är väl mest troligt att jag inte behöver betala något, dvs jag kom ju bevisligen med dessa flyg hem och jag borde inte kunna checka in om själva bokningen inte är betald, än mindre bli släppt förbi gaten.
 

Johan Hbg

Medlem
Om jag förstår det rätt så går det enbart att göra på OSL, CPH och ARL ?
Någon som kunnat göra detta på andra flygplatser?
Primärt är det Stavanger och Hamburg som jag är ute efter.
 

bajenludde

Medlem
Om jag förstår det rätt så går det enbart att göra på OSL, CPH och ARL ?
Någon som kunnat göra detta på andra flygplatser?
Primärt är det Stavanger och Hamburg som jag är ute efter.
På GOT har de möjligheten att göra det vad jag förstår. Men i mitt fall gick det ändå inte att lösa för personalen vid incheckningsdiskarna, då samtliga flighter innan min var fullbokade.
 

henke12

Medlem
Jag hade med mig bagage jag behövde checka in, så standby var tyvärr inte ett alternativ

Det går även att åka standby med bagage.
Bagaget blir då taggat med just "STANDBY" och gate har kontakt med ramppersonalen vilken avgång väskan ska lastas på.


Är så otroligt besviken på denna "förmån" som är 5+ på pappret men inte värt vatten (för mig som bor i Stockholm) med mitt resmönster
 
Toppen