Senaste nytt

GRATIS ombokning av flygning på avresedagen! NY FÖRMÅN för Eurobonus Diamond (2023-06-15)

Blivit ganska värdelöst att hitta flyg till/från CPH när man bokar longhaul tycker jag, men finns ofta alternativ för dagen innan/efter. Vet någon om EBD-förmånen funkar ifall man flyger t ex HND-CPH-ARN, med övernattning i CPH?
EBD förmånen gäller väl bara samma dag? Men jag har också tänkt att det ibland vore sjukt nice om man exempelvis lyckas hinna med flyget på kvällen före istället för på morgonen.

EBD förmånen gäller väl bara samma dag? Men jag har också tänkt att det ibland vore sjukt nice om man exempelvis lyckas hinna med flyget på kvällen före istället för på morgonen.
Precis, så har jag förstått det, men tänkte ifall det var någon annan begränsning, samt ifall det är kodat "konstigt". Kanske får boka flex-natt på CPH och se ifall den behövs eller inte :) Alternativt om det dyker upp nåt billigt från MMX eller så
Jag har det 24+tim före departure men praktiskt mer nytta av det 12-0tim innan avgång.

Jag har det 24+tim före departure men praktiskt mer nytta av det 12-0tim innan avgång.
Undrar samma som Fredah.

Vet ni dessutom ifall man kan ha incheckat baggage som man hämtar ut (endast checkat in till CPH), för att sen omboka o checka in på nytt. Inte helt hundra på ifall jag tänkt shoppa eller inte.

Toppen