Senaste nytt

GRATIS ombokning av flygning på avresedagen! NY FÖRMÅN för Eurobonus Diamond (2023-06-15)

Tack @aruba1 och @fcx!

Nu har alternativet kommit upp, lite mer än 24h före min bokade avgång.

Dock så lyckas jag inte byta till en tidigare, får bara upp detta:
IMG_9902.jpeg

Men det ser ju ut att finnas platser:
C9 D9 Z9 J0 Y0 S0 B0 P0 A0 E9 M9 H0 Q0 V9 W0 U0 R4 K0 N0 L0 T0 O0 G8

Vi är 7 pers bokade i I-klass (Plus Award), är det kört eller ska man fortsätta försöka i appen närmare avgång? Gissar att man kan få igenom på service center men vill inte riskera att lägga hela dagen på CPH.

Tack @aruba1 och @fcx!

Nu har alternativet kommit upp, lite mer än 24h före min bokade avgång.

Dock så lyckas jag inte byta till en tidigare, får bara upp detta:
Visa bifogad bild 166852

Vi är 7 pers bokade i I-klass (Plus Award), är det kört eller ska man fortsätta försöka i appen närmare avgång? Gissar att man kan få igenom på service center men vill inte riskera att lägga hela dagen på CPH.
Fortsätta att bevaka. När jag flög från RIX till ARN för 3 månader ville jag boka till en tidigare avgång. Fick samma fel som du ända tills 3 timmar före den avgången jag ville boka om till. Vi var 2 pax och det fanns enbart 2 platser kvar i Plus.

Der där kan ju vara det vanliga -det finns inte så många platser men sas är villiga att chansa på att sälja dem och hantera en överbokning. Det är de däremot inte för en same day change. Mer än 3 timmar före avgång krävs dessutom 5 tomma säten för att få göra ombokning (vilket borde bli 12 då för en grupp påm 7). Mindre än 3 timmar före krävs inga extra platser men överbokning är fortsatt inte tillåtet.

Toppen