Senaste nytt

Gratis Eurocard Platinum i 6/12 månader som ger PriorityPass

Första gången jag hört en förklaring till det. Konstig regel. Men ja det stämmer fortfarande att man inte kan få in sitt pp från eurocard.
Hittade svaret från PP:
Thank you for your recent email regarding digital membership card.

It would be a pleasure to assist you however, it is not possible as you are getting the benefit from the bank directly and they did not include the digital card as a benefit. Please refer back to the bank for any enquiries.

Det är ju ganska tydligt. Däremot är det ganska otydligt om man binder upp sig på att betala för det resterande året, dvs de 750 kr som blir kvar.
Pratade med Platinum kundtjänst och enl dem så binder man upp sig ett år i taget och får inte tillbaka några pengar om man skulle säga upp kortet tidigare.

• Gilla
Reactions: Gus
Det finns ingen koppling till att du är tidigare Diners kund för att kunna söka. Dom kan iofs kolla mot personnummer efter att du sökt, men det tvivlar jag starkt på, och du kan ju alltid säga upp det i så fall eftersom Diners inte nämns på ansökningssidan.
Någon som ansökt via Dinerslänken och fått kortet gratis i 6 mån utan att vara tidigare Diners kund? Vill ju inte ringa Eurocard och fråga... :)

Last edited:
1 år gratis med denna länk:
https://eurocard.se/coolcompany/

Edit: Sorry, såg nu att länken redan fanns i tråden. Uppdatra gärna första posten med denna länk istället.
Signade upp på CC's deal enbart för PP men är osäker på vilkoren och nu när kampanjen är över kan jag inte verifiera.
Hade bestämt för mig att det var 6 mån gratis som gällde och hade även lagt in påminnelse i kalendern efter 6 mån men läser 12 mån här.
Någon som minns vad som gäller eller har kvar villkoren?

Signade upp på CC's deal enbart för PP men är osäker på vilkoren och nu när kampanjen är över kan jag inte verifiera.
Hade bestämt för mig att det var 6 mån gratis som gällde och hade även lagt in påminnelse i kalendern efter 6 mån men läser 12 mån här.
Någon som minns vad som gäller eller har kvar villkoren?

Den var ett år men Diners erbjudandet är bara 6 månader men står i villkoren att man signar upp för ett helt år i taget.

Toppen