Senaste nytt

Gratis Eurocard Platinum i 6/12 månader som ger PriorityPass

Hej,

Jag kan inte hitta någon information om hur det fungerar med uppsägningstid på kortet om man väljer att ta dem fria 6 månaderna. Är det någon som vet om man binder upp sig på ett helt år då man tecknar kortet, eller går det avsluta när som helst under dessa månader och då slippa betala för resterande 6 månader?

Längst ner på https://eurocard.se/privat/jamfor-privatkort/pris-och-villkor/

Står det så här nedan så tror du skriver upp dig per år.
”Avtalet löper under ett år i taget och är förenat med ett årspris på 1500 kr”

Det är ju ganska tydligt. Däremot är det ganska otydligt om man binder upp sig på att betala för det resterande året, dvs de 750 kr som blir kvar.

Har för mig att för vissa andra kort brukar man få tillbaka resterande årsavgift som återstår efter uppsägning så kanske gäller här med?

Har fått hem mitt PP kort via Eurocard och tankat ner PP appen och skapat konto mha kortets uppgifter
Hur funkar ”elektroniskt PP” och trodde man skulle kunna blippa sig in mha av appen?

Har fått hem mitt PP kort via Eurocard och tankat ner PP appen och skapat konto mha kortets uppgifter
Hur funkar ”elektroniskt PP” och trodde man skulle kunna blippa sig in mha av appen?
Tidigare ingick inte elektronisk PP med det PP man fick med Eurocard. Det är tydligen en tjänst som kostar kortutgivaren extra, och man är alltså tvungen att ha med sig plastkortet. Sa upp mitt Eurocard Platinum för ca ett år sedan, men skulle tippa på att samma gäller fortfarande.

Tidigare ingick inte elektronisk PP med det PP man fick med Eurocard. Det är tydligen en tjänst som kostar kortutgivaren extra, och man är alltså tvungen att ha med sig plastkortet. Sa upp mitt Eurocard Platinum för ca ett år sedan, men skulle tippa på att samma gäller fortfarande.
Första gången jag hört en förklaring till det. Konstig regel. Men ja det stämmer fortfarande att man inte kan få in sitt pp från eurocard.

Toppen