Senaste nytt

Gratis Eurocard Platinum i 6/12 månader som ger PriorityPass

När jag läser på hemsidan idag ( https://coolcompany.com/se/formaner-och-erbjudande/ ) ser jag att det går att få Eurocard Premium? (Platinum är det på bilden) gratis. Dessutom rabatt på Norwegian.

Gratis kortavgift första året (värde 1500 kr)
Ansök om Eurocard Premium idag så bjuds du på första årets kortavgift (värde 1 500 kronor)! Ta kontakt med vår kundsupport på info@coolcompany.se för att ansöka.

Resor
Res till en ny plats och inspireras
Som Cool Company kund får du 8 % rabatt på alla Flex-/Economy Flex- och PremiumFlex-biljetter och 2 % rabatt på alla LowFare-/Economy-biljetter. För att ta del av erbjudandet kontakta vår kundsupport på info@coolcompany.se

När jag läser på hemsidan idag ( https://coolcompany.com/se/formaner-och-erbjudande/ ) ser jag att det går att få Eurocard Premium? (Platinum är det på bilden) gratis. Dessutom rabatt på Norwegian.

Gratis kortavgift första året (värde 1500 kr)
Ansök om Eurocard Premium idag så bjuds du på första årets kortavgift (värde 1 500 kronor)! Ta kontakt med vår kundsupport på info@coolcompany.se för att ansöka.

Resor
Res till en ny plats och inspireras
Som Cool Company kund får du 8 % rabatt på alla Flex-/Economy Flex- och PremiumFlex-biljetter och 2 % rabatt på alla LowFare-/Economy-biljetter. För att ta del av erbjudandet kontakta vår kundsupport på info@coolcompany.se
För att ta del av detta så behöver man alltså skapa ett konto hos dem, kostar det ngt? Cool Company är för egenföretagare vad jag förstår, så inget för privatpersoner, eller hur?

Man blir ”egenföretagare” genom Cool Company, fast utan att man själv har företag.

De ”anställer dig” för att utföra just de uppdragen som du själv har skaffat. Sedan fakturerar Cool Company din uppdragsgivare/kund. Kunden betalar till Cool Company som drar av för sina kostnader och tjänster och sedan betalar in arbetsgivaravgifter för din lön, drar löneskatt för dig och betalar in denna och slutligen betalar de ut pengar till dig, skattat och klart.

Naturligtvis måste man ha tagit höjd i priset mot kund för allt det där, Cool Company betalar inte ut någonting själva utan hämtar bara in och fördelar ut de pengar som man dragit in/fakturerat ut.

Last edited:
Någon som testat via Diners Club länken på förstasidan och vet om det fungerade med 6 månder gratis och om länken fortfarande är aktiv?

Jag har ett EC Plat med medföljande prio pass, stopservice o what not, för halva årsavgiften via denna länk (ansökte för 1.5 mån sedan)
Har Aldrig haft något Diners dock. :-D
Tittade igenom sidan men hittade inget erbjudande längre. Någon som har tips om liknande erbjudande?

Toppen