Senaste nytt

Gratis bil från Avis när man bokar en vecka ToR till Kalifornien

Intressant. Det låter ju som att man ska behålla alla papper på den där hyran så man kan bevisa att man hyrt bilen i efterhand.

Få en Avis-bil när du flyger till Kalifornien med SAS | SAS

Just nu har vi ett extra bra erbjudande för dig som bokar en tur-returresa för minst två personer till Los Angeles och/eller San Francisco. Boka senast 30/11 och få en hyrbil från Avis i en vecka. Det är också möjligt att uppgradera hyrbilen till en högre kategori eller förlänga hyrtiden mot betalning.

Erbjudandet gäller när du reser i perioden 1/1–30/6 2019. Observera att det inte är möjligt att få en hyrbil under 15–21/4 2019.

Få en Avis-bil när du flyger till Kalifornien med SAS | SAS

Just nu har vi ett extra bra erbjudande för dig som bokar en tur-returresa för minst två personer till Los Angeles och/eller San Francisco. Boka senast 30/11 och få en hyrbil från Avis i en vecka. Det är också möjligt att uppgradera hyrbilen till en högre kategori eller förlänga hyrtiden mot betalning.

Erbjudandet gäller när du reser i perioden 1/1–30/6 2019. Observera att det inte är möjligt att få en hyrbil under 15–21/4 2019.
Hade varit perfekt för mig, men tyvärr åker jag ensam på den resan jag ska på om ett halvår.

Toppen