Andreas Ekman
Medlem
Va?och där försvann alla bokningar med SAS i september och oktober...
Va?och där försvann alla bokningar med SAS i september och oktober...
Kanske skulle vara mer tydlig. Sas har nu ställt in alla deras avgångar i september & oktober till Japan. Vad det beror på kan man spekulera i, osäkerhet om öppning, eller spara pengar pga osäkerheten.
Kanske skulle vara mer tydlig. Sas har nu ställt in alla deras avgångar i september & oktober till Japan. Vad det beror på kan man spekulera i, osäkerhet om öppning, eller spara pengar pga osäkerheten.
Fick mail för september flyget. Inget för oktober, men även den den är bort plockad från mina bokningar. Finns inga biljetter för sept/okt i deras kalender.
Jag har haft framgång med att maila guld supporten när poäng försvunnit på det sättet, men det var innan strejken så osäkert hur bra det funkar i dagsläget! Jag fick aldrig något svar på mailet däremot hade poängen trillat in efter några veckor.Fick min resa SAS-bonsus-resa inställd igår, men har inte fått tillbaka några poäng. Om man avbokar själv, så kommer ju poäng tillbaka direkt. Lite surt att inte samma sak sker när SAS ställer in. Brukar de trilla in, eller måste man ringa?