Senaste nytt

Gissning när Japan öppnar igen? - ANA First ombokad utan avisering = måste ombokas...

J1981

Medlem
Kanske skulle vara mer tydlig. Sas har nu ställt in alla deras avgångar i september & oktober till Japan. Vad det beror på kan man spekulera i, osäkerhet om öppning, eller spara pengar pga osäkerheten.
 

Homer

Medlem
BA har inga planer på att återuppta flyg till Japan förrän tidigast slutet av oktober, sa de i april.
 

Homer

Medlem
Fick mail för september flyget. Inget för oktober, men även den den är bort plockad från mina bokningar. Finns inga biljetter för sept/okt i deras kalender.


står inställd på min utresa i slutet av oktober
plus den här uppmaningen
Om du önskar resa vid ett senare tillfälle kan du kontakta oss efter strejken.
 
Fick min resa SAS-bonsus-resa inställd igår, men har inte fått tillbaka några poäng. Om man avbokar själv, så kommer ju poäng tillbaka direkt. Lite surt att inte samma sak sker när SAS ställer in. Brukar de trilla in, eller måste man ringa?
 

SK4628

Medlem
Fick min resa SAS-bonsus-resa inställd igår, men har inte fått tillbaka några poäng. Om man avbokar själv, så kommer ju poäng tillbaka direkt. Lite surt att inte samma sak sker när SAS ställer in. Brukar de trilla in, eller måste man ringa?
Jag har haft framgång med att maila guld supporten när poäng försvunnit på det sättet, men det var innan strejken så osäkert hur bra det funkar i dagsläget! Jag fick aldrig något svar på mailet däremot hade poängen trillat in efter några veckor.
 
Toppen