Öppnar bagageluckan på flyget och jag känner lukten. Trasig Ginflaska!? Öppnar påsen och ser att korken inte sitter ordentligt på... Frågar i taxfree på ARN om de kan byta men tvärnej då det inte är samma bolag.Brandten skrev:Vilken tur att det var just den de hade specialpris på här i CPH idagKlicka för att utvidga...
22 dollar för en halvliter tonic?blobloblo skrev:Nyköpt i Brooklyn. Ska testas när jag åter i Sverige.Visa bifogad bild 52541Klicka för att utvidga...
Det är inte tonic water, det är en tonic syrup.Golfkillen skrev:22 dollar för en halvliter tonic?Klicka för att utvidga...
Du vet vad som är fel!David skrev:@GOTATHoch jag dricker Monkey 47 med Fever-Tree för att fira (hans) målgång på Göteborgsvarvet.Klicka för att utvidga...
Flying Finn skrev:Visa bifogad bild 52718Nej, jag beställde inte två, utan CSM hämtade mig dubbelt med dryck utan att fråga mig.Bilden är från Speedbird 795 (HEL-LHR) igår, så det var en eight o'clock GT. Man kan ju inte påbörja sin morgon med juice eller annat skräp. Jag var ungefär den enda i CE som beställde alkohol. Nykterhetsförbundet på utflykt?Klicka för att utvidga...
Var du den ende finnen ombord? Frågar detta utanfördomar, bara av erfarenhet.Flying Finn skrev:Visa bifogad bild 52718Jag var ungefär den enda i CE som beställde alkohol. PKlicka för att utvidga...
Självklart inte!Flying Finn skrev:@011430121Försöker du insinuera att jag har ett alkoholproblem när jag beställer en GT på morgonen? I CE var jag troligen den enda nordbon. De övriga verkade vara från England eller Asien.Klicka för att utvidga...