palmen
Moderator
Samtiidgt som Mikkeller Beer Celebrations, hur tänkte de nu???Lite nöje till våren kanske lockar ngn.
Copenhagen Gin Fest May 7th - 9th 2020 | Billetter | København | Mad & Drikke | Billetto — Denmark
Samtiidgt som Mikkeller Beer Celebrations, hur tänkte de nu???Lite nöje till våren kanske lockar ngn.
Copenhagen Gin Fest May 7th - 9th 2020 | Billetter | København | Mad & Drikke | Billetto — Denmark
Antingen får du klona dig eller ta en dag på varje ställe.Samtiidgt som Mikkeller Beer Celebrations, hur tänkte de nu???
Det heter väl "varannan G&T"?Samtiidgt som Mikkeller Beer Celebrations, hur tänkte de nu???
Med tanke på att det är konferens i USA samma helg varje år som är av intresse för min del så kommer detta väldigt långt ned på prio-listan att vara i Köpenhamn. Men någon gång blir det säkert av på ett eller annat sättAntingen får du klona dig eller ta en dag på varje ställe.Det kostar att ligga på topp.
![]()
Aldrig varit i NYC. Men aldrig varit med om att en spritbutik inte sålt slödryck i USA.Release the fury... Tänkte åter igen avnjuta en majsbränne-GT från minibaren igår för att upptäcka att minibaren på IC Barclay numera saknar Tonic!!Hur kan man ha en välfylld minibar utan Tonic? Anyway, gav mig ut för att skaffa lite Tonic för att upptäcka att det närmast var en omöjlig uppgift. Kände mig som en total nybörjarturist. Spritaffärerna får inte sälja blannevann, men kunde inte hänvisa till något bättre än Wahlgreens typ. Var inne på minst tio ställen, allt från 5th Avenue drug stores till lokala välfyllda minimarts i Brooklyn. Det bästa jag hittade var 1l pet... En av minimarts hade kanske 8 olika Fentimans, dock inte tonic. Kändes som att jag letade efter en illegal produkt... Vad har jag missat?
Anyway, nu slutar jag min bitterhet och häller upp. Happy holidays!
Visa bifogad bild 101934
Nu har pulsen lagt sig...Aldrig varit i NYC. Men aldrig varit med om att en spritbutik inte sålt slödryck i USA.
Canada dry fungerar, I nödfall. En GT är bättre än ingen GT!
Go all in Yngwie?Release the fury...