Min Camparishaker kommer också till nytta.
Och @Senator ca 200,- för en liter Antica Formula i Tyskland (Karstadt, Nürnberg)
Tyvärr fanns bara en pava kvar
Igår men ändå, smakade av en Italiensk gin. Priset på 2 euro i Livigno gör ju att man kan tänka sig att prova lite olika konstiga sorter med Helt ok, lite väl torr kanske och hade behövt en liten knippe granskott i med
Fortsätter med G&T-inläggen utanför hemovgivningen.
Fram till 1937 skulle det här varit malariabekämpning med Bombay Sapphire (okej, ginmärket är dock nyare från 80-talet) och Schweppes i Rangoon, British raj, sedan efter det British Burma. Numera Yangon, Myanmar.
Ute på 5. våningen vid solnedgången, Pullman Yangon Centrepoint (*****). Mera om hotellet senare i mitt resereportage.
Som Lifetime Diamond fick jag valfria två drinkar i baren här på Hilton Diagonal Mar. Här är den andra, den första kan ni gissa @Valley? @palmen? Vad tror ni?
Som Lifetime Diamond fick jag valfria två drinkar i baren här på Hilton Diagonal Mar. Här är den andra, den första kan ni gissa @Valley? @palmen? Vad tror ni?