Valley
Medlem
Någon som vet om man kan hitta Plymouth navy str. på Heathrow?
Systembolaget är kört. Så mycket vet jag.
Funderar på att beställa från Master of Malt.
Alternativt blir det att botanisera på Karstadt och Kaufhof om någon månad
Besöker själv Heathrow till veckan. Tar en titt då.Jag har sätt den där, men kolla på hemsidan eller vänta till nästa söndag så kan jag rapportera![]()
Guldgin!
Var riktigt förvånad över det trevliga sortimentet som finns på båtarna.
Får se om det blir en tur i slutet augusti.
Får hålla tillgodo med en Negroni så länge
Visa bifogad bild 78333
Den var riktigt bra, och sitter fint i en Negroni också. Barnvakt i kväll för Mini-Senator så efter kvällsdopp och picknick med sambon sitter jag nu ute och njuter kvällen.
![]()
![]()
Lite OT @Valley såg till min stora förvåning att Vinmonopolet tar 349kr för en liter med Antica Formula. Det är igen Vermouth som jag anser är bäst. Mycket billigt då jag ofta betalar £40 eller €40 för en flaska. Den överlägsna bästa negroni jag vet är med St Georges Terroir Gin (Finns på Masters of Malt), Antica och Campari. St George är en gin från San Fran som jag älskar.
@Alf tack! G&T är en fantastisk ”drink” som verkligen har fått en uppsving med alla nya ginar och tonics som finns. Kul att prova olika saker och ett tips till alla egenföretagare är att Tingstad har bra urval av flak med tonics
Suger åt mig av tipsen.
Kommer även leta Antica när jag är i Tyskland. Håller med att den är bäst.
Och om jag kommer ihåg rätt såg jag pavor för en EUR 17 sist (Kaufhof eller Karstadt)
Gör han Gin också, det visste jag inte! Det måste jag priva.Visa bifogad bild 78232
Fever tree elderflower, le Gin (obviously), blodgrape.
Sommarfriskt. Poäng till brorsan.
Farsan med också. Båda ska uppleva first på LH och LX i dec. Bara åkt plus på SAS eller turkish biz i narrow body.
Jag gör allt för att inte spoila...
Roger that.Meddela gärna vad Kaufhof och Karstadt har att erbjuda. Vi skall till Konstanz snart, så det blir evt en bunkring då![]()