Delayed
Medlem
Då löser man ju flera av SAS aktuella problem i ett svep så att säga! Lysande!Eller bättre:
Smoothie + is + Rom = Frozen Daiquiri
Då löser man ju flera av SAS aktuella problem i ett svep så att säga! Lysande!Eller bättre:
Smoothie + is + Rom = Frozen Daiquiri
Men eftersom du tagit med dig drinken själv är den ju gratis och räknas säkert som tre drinkar (smoothie, juice och is). Så då får du ingen dricka serverad från crew längre eftersom du riskerar bli för full.Då löser man ju flera av SAS aktuella problem i ett svep så att säga! Lysande!![]()
Skrev ett långt klagomail till SAS där jag ojade mig och bittrade. Idag kom svaret, jag blev erbjuden 15000 poäng (eller 100 euro) för förnedringen att ej få chips gratis
Dock inget svar om chipsen VAR gratis eller ej. De verkar som sagt inte veta det själva.
Du vet att Norge är sista...Idag serverades det smoothies i den stängda gold-loungen i Oslo. Dock i snapsglas, så man verkar ransonera på godsakerna.
Alternativt fyller du en zip-loc påse från securityn med chips från loungen och tar med ombord. Känns nog som den mest rättvisa varianten om SAS vägrar bjuda på chips ombord.Nåja får nog köpa en påse chips i Köpenhamn tills nästa resa och ta med den in i flyget.
Skulle du kunna ge mig ditt ärende nummer?
"...är det en good will från flygbolagets sida...
xxxxx
Customer Care Team""
Nope inköpt service ;(Är inte Customer Care Team en del av flygbolaget? Det låter som att de pratar om något annat bolag.
Är inte Customer Care Team en del av flygbolaget? Det låter som att de pratar om något annat bolag.