Senaste nytt

Friends&Family within the travel period: Scandinavia and Europe: 1 January–31 May 2020,

Någon här som vill lägga ut en specifik googling så jag kan ta del av denna? Letat en hel del utan att hittat. Kanske säger en del om mig som googlare men inte hittat så att...hoppas att det funkar? Eller någon som vill lägga ut denna på deras privata FB/Twitter eller IG så jag kan ta del? Eftersom det inte får länkas eller ges koder här? Skulle uppskattas och då bryter man inte mot SAS eller BC regler så vitt jag förstår. Tack på förhand.

Jag har varit medlem här några veckor.
Tanken var att lära mig att nörda in mig på samla Eurobonus...
På grund av denna tråd blev det istället spontanköp till Shanghai i april med SAS Plus... Och jag som aldrig varit utanför Europa förut... Stor ångest men samtidigt...fan vad trevligt det ska bli!

Jag har varit medlem här några veckor.
Tanken var att lära mig att nörda in mig på samla Eurobonus...
På grund av denna tråd blev det istället spontanköp till Shanghai i april med SAS Plus... Och jag som aldrig varit utanför Europa förut... Stor ångest men samtidigt...fan vad trevligt det ska bli!
Låter som att det kan bli en rolig reserapport att följa din första resa utanför Europa till Kina! :)

Blev en sista bokning för att testa Stanstedlinjen till Köpenhamn. Någon som vet om man har fast track som Star Alliance guld eller som Plus resenär på STN?

Toppen