Senaste nytt

Friends & Family mars 2023

FlyGuy

Medlem
EBD sen 1,5 år och redan kvalificerad till nästa period och har heller inte fått det.

Dock damp en välkomst mail till Diamond ned förra veckan. Oklart om det är det är det 1,5 år försenade eller det 3 månader försenade...
 

M.K

Medlem
Någon som hittat EU resor i plus? Alla "mina" vanliga destinationer har bara kampanjpriser i minus. Blir inga bokningar denna gång för mig om de inte släpper några alltså.
 

Rickard_O

Medlem
Någon som hittat EU resor i plus? Alla "mina" vanliga destinationer har bara kampanjpriser i minus. Blir inga bokningar denna gång för mig om de inte släpper några alltså.
Ja jag hittade något, men det strösslar ju inte med bra grejer att boka direkt!
Tror enda destinationen jag hittat som är vettigt prissatt är London, annars är det 99% kampanj på utresa vid en weekend men hemresa är standardpris.
 

palmen

Moderator
Någon som hittat EU resor i plus? Alla "mina" vanliga destinationer har bara kampanjpriser i minus. Blir inga bokningar denna gång för mig om de inte släpper några alltså.
Åka till Helsingfors i plus kan ju vara bra. 1500 baspoäng som EBG+ för ca 900 kronor
1678277092907.png


Man kan ju lägga på en billig inrikes också och få 2562 poäng som EBG+för 300 kronor extra.
Över 2 baspoäng per krona är ändå riktigt bra. Det är ju inte riktigt som 5 baspoäng per krona till Hong Kong, men det är väldigt bra utväxling i dagens läge.
1678278443422.png
 

M.K

Medlem
@palmen Bra förslag! Var trevlig MR dit under 2x. Synd de saknar ordentlig lounge i HEL, men Wine & view för oss med Plat kompenserar. Jag behöver dock ingen MR resterande del av denna period nu, så ute efter trevligare resmål enbart för nöje.
 

Rickard_O

Medlem
@palmen Bra förslag! Var trevlig MR dit under 2x. Synd de saknar ordentlig lounge i HEL, men Wine & view för oss med Plat kompenserar. Jag behöver dock ingen MR resterande del av denna period nu, så ute efter trevligare resmål enbart för nöje.
Bryssel är ju kul!
Bra öl, trevliga barer.
Tips är att gå till gaykvarteren och dricka gratis, har man sparat in halva resan snabbt!
1678291767661.png
 
Toppen