Senaste nytt

Friends & Family mars 2023

Emme

Medlem
Köpenhamn - Malaga 300 kr dyrare p/p (enkel resa) på de datum jag vill åka. Sjukt F&F är dyrare än utan koden på vissa resmål :(
Tidigare kampanjer har ju priserna ändrats under kampanjens gång (till det bättre). Nu har dom ändå kört den en dag så kanske inget att hoppas på.
 
Är det full återbetalning om man avbokar inom 24h på friends&family bokningar också oavsett biljett typ GO Light, Plus Smart osv?

Står i villkoren att :
  • SAS Go Smart tickets are not refundable.
 

Storguten

Medlem
London ser relativt billigt ut @Storguten jag uppmuntrar till planering kring en träff!
Oj :eek: Har ingen som helst erfarenhet av att arrangera eller ens delta i en träff. Den förra träffen, som skulle ha blivit min första, krockade tyvärr med en icke avbokningsbar Tysklandsresa som var bokad långt innan. Har läst mycket om dessa trevliga avkopplande träffar och planerar gärna en framtida träff men känner att jag vill delta i åtminstone en först så att man har lite att stå på inför ett eget upplägg så att säga :). London låter som ett utmärkt förslag !
 

GOTBound

Medlem
Oj :eek: Har ingen som helst erfarenhet av att arrangera eller ens delta i en träff. Den förra träffen, som skulle ha blivit min första, krockade tyvärr med en icke avbokningsbar Tysklandsresa som var bokad långt innan. Har läst mycket om dessa trevliga avkopplande träffar och planerar gärna en framtida träff men känner att jag vill delta i åtminstone en först så att man har lite att stå på inför ett eget upplägg så att säga :). London låter som ett utmärkt förslag !
OT…
Kopiera första posten till en ny tråd samt ändra texten så det passar LHR T2 + Star Alliance med lämpligt datum, resten är självorganiserande och du behöver inte göra något mer.
 

Storguten

Medlem
OT…
Kopiera första posten till en ny tråd samt ändra texten så det passar LHR T2 + Star Alliance med lämpligt datum, resten är självorganiserande och du behöver inte göra något mer.
Tar hemskt gärna hjälp utav dig på detta upplägg då jag inte varit på LHR på många år och därmed inte känner till loungerna. Är EBD så tillträde till *loungerna är inget problem. Passar när som efter påsk i april eller maj för min del :)
 
Toppen