David
Medlem
Vi ska kanske designa en BC.se carry-on väska med inbyggd korköppnare?Det kan bli en stor hit!
Ett BC.se amenity kit ligger kanske mer inom räckhåll?
Vi ska kanske designa en BC.se carry-on väska med inbyggd korköppnare?Det kan bli en stor hit!
Ja då har man gjort ÅRETS sista arbetsdag
Imorgon ska jag flyga till ALC från GOT och sen resa på marken till Benidorm och Les Dunes Suites där. Ska bara ta det lugnt innan jag åker till CPH på torsdag kväll. Undra om det finns bredband i Spanien eller får man lov att försöka klara sig utan bc.se när man är där...![]()
Precis vad jag tänkte göra efter en härlig, romantisk kväll![]()
Det blev ett strikt NEJ från receptionen på Radisson Blu, vilket förvisso kan ha berott på gårdagen då jag bad om en uppgradering av för att sedan komma tillbaka och klaga på en trasig lampa och avsaknad av schampo i badrummet. Jag må visserligen ha gett ett fel första intryck, men rätt skall vara rätt.
Hursomhelst slutar det med att jag i ren frustration trycker ner husnyckeln i korken så hårt jag kan, innan det sprutar ut vin över hela golvet. Det visade sig vara lätt mousserande (Vihno Verde). Korken ligger tyvärr och flyter i flaskan, men vinet går fortfarande att dricka. Skål!
Ett BC.se amenity kit ligger kanske mer inom räckhåll?![]()
Om du menar mobilt bredband så är 3G-täckningen urkass i Spanien i jämförelse med hur vi är vana vid här i Norden.