Senaste nytt

Fredagstråden™

Lite nya saker för mig idag......SJ tåg just nu (6 år sedan sist....) till Göteborg med ett SJ3000 tåg (första gången...) för att sedan ta sista flyget hem från GOT till CPH och få testa SAS "nya" lounge (första gången...) ikväll.....

Skickades hem lite för tidigt och efter rodnad, feber och en skenande smärta rasade jag i golvet och tog mig inte upp.

Det bidde 112 och privat kärra till akuten på KS.
Antibiotika, febernedsättande och smärtstillande.
Inflammationen har spridit sig och de vill få bukt på det så de slipper operera igen och bort med allt.

Utsikten från min lie flat.
image.jpeg

Skickades hem lite för tidigt och efter rodnad, feber och en skenande smärta rasade jag i golvet och tog mig inte upp.

Det bidde 112 och privat kärra till akuten på KS.
Antibiotika, febernedsättande och smärtstillande.
Inflammationen har spridit sig och de vill få bukt på det så de slipper operera igen och bort med allt.

Utsikten från min lie flat.
Visa bifogad bild 55595
Krya på dig.

Forsta arbetsdagen efter semester, tur det ar fredag! Hade tankt dra igang motion och lite nyttigt atande efter semestern, da speciellt eftersom clarion collection i Vasteras serverade bade frukost, fika (kaffe + kakor) samt kvallsbuffe och allt ingick i priset. Andrade dock tankesattet och nu ar det ett par ol och laga en gulash. Trevlig fredag alla.

Toppen