Senaste nytt

Fredagstråden™

Det blir en lugnkväll med lite bokningar hotell(Boston) och en ev BC-Londonresa i november.
Edit: Kommer också boka en SJ-tågresa.....det var minst 6 år sedan jag satt i ett SJ-tåg....:rolleyes:

Om vädret är ok imorgon blir det en tur över "byn" för mig och fru Ricci för att "hygga os":)

Last edited:
Det blir en lugnkväll med lite bokningar hotell(Boston) och en ev BC-Londonresa i november.
Edit: Kommer också boka en SJ-tågresa.....det var minst 6 år sedan jag satt i ett SJ-tåg....:rolleyes:

Om vädret är ok imorgon blir det en tur över "byn" för mig och fru Ricci för att "hygga os":)
Välkommen till Köpenhamn!

Firade igår 10 år med frugan - med BC-träff i Göteborg... Vi kunde inte vara på samma ställe i år... Så kan det gå.
Ikväll blir det cocktailafton hemma hos en polare/kollega här i Göteborg. Får se hur det slutar... Grundar med mat och god öl på Bishops just nu.
Trevlig helg!

Arbete
Pappersarbete
Siesta
Löprunda
Middag
Skrivit epilog

62a7bda438485227fad6e8e0293f52be.jpg

image.jpeg

En rosa tisdag tillsammans med Fois Gras som inhandlades på senaste resan till Reims.
GH Martel & Co i Taittinger-glas.

Väl värd efter några timmar i ateljén.

image.jpeg image.jpeg

Hinner jag det jag borde i morgon siktar jag på att dyka upp på Storstad i morgon. Ff ett kanske.

Toppen