Senaste nytt

Fredagstråden™

Ligger och lyssnar till det obehagligt bekanta ljudet av helikoptrar från en sjuksäng på KS.
Äntligen blev operationen av. Fjärde gången gillt efter tidigare avbokningar i våras.
En milstolpe att lägga bakom mig.

Fantastisk personal överallt. Omtänksamhet och vänlighet.
Mår långt bättre än befarat och har nu också äntligen fått stilla hungern efter lång fasta från 24.
Fick den intressanta Op-tiden "14:21" , så det blev långa timmar utan mat.

Nyss kollat blodtryck och puls. 93/75 (högt f mig) och 62 i puls.
"Vältränad!" Sa sköterskan.
Eeehum... If you say so.

Inget amenity kit än. Har dock fått charmigt grå/gröna halkstrumpor!
Yaaaay!

Over and out,

//Essa

Ligger och lyssnar till det obehagligt bekanta ljudet av helikoptrar från en sjuksäng på KS.
Äntligen blev operationen av. Fjärde gången gillt efter tidigare avbokningar i våras.
En milstolpe att lägga bakom mig.

Fantastisk personal överallt. Omtänksamhet och vänlighet.
Mår långt bättre än befarat och har nu också äntligen fått stilla hungern efter lång fasta från 24.
Fick den intressanta Op-tiden "14:21" , så det blev långa timmar utan mat.

Nyss kollat blodtryck och puls. 93/75 (högt f mig) och 62 i puls.
"Vältränad!" Sa sköterskan.
Eeehum... If you say so.

Inget amenity kit än. Har dock fått charmigt grå/gröna halkstrumpor!
Yaaaay!

Over and out,

//Essa
Och hur va maten? :)
Krya på sig

Och hur va maten? :)
Krya på sig

Maten var förträfflig!
Omelett lagad med kärlek av en sjuksyrra. Enligt önskemål med salt, peppar och mycket smör.
Kaffe på maten.

Bra privacy runt min lie flat bed. Snart presenteras nattpersonalen och jag har höga förväntningar nu efter tidigare personals spotless service. ;-)

Öronproppar ligger redo inför en förhoppningsvis god nattsömn.

Maten var förträfflig!
Omelett lagad med kärlek av en sjuksyrra. Enligt önskemål med salt, peppar och mycket smör.
Kaffe på maten.

Bra privacy runt min lie flat bed. Snart presenteras nattpersonalen och jag har höga förväntningar nu efter tidigare personals spotless service. ;-)

Öronproppar ligger redo inför en förhoppningsvis god nattsömn.
Erbjuder dom inte Bose?:/

image.jpg Haft möten på sämre ställen
Bra start på en fredag

Hemkontor efter en vecka i Danmark och planering för lite möten och framtida resor i tjänsten.
Det sliter på ibland att köra mycket bil på en vecka och har mycket problem med kunderna, men det är samtidigt roligt med utmaningar :)
Blir garanti en skön bira och med stor sannolikhet en insomning i soffan tidigt ikväll :)
Trevlig fredag på er alla!

Toppen