Senaste nytt

Fredagstråden™

trekker

Medlem
Fredag och lite rodvin, har just bokat en sommarsemester till Danmark. Forsta dagarna blir billund och LEGOLAND, behover garanterat bygga upp talamodet for detta. Resan blir med SunAir sa hoppas att det ska gora just Billund vistelsen uthardlig. Nu galler det att samla kraft och hitta nagot fint semesterhus langs den danska kusten for de resterande 2 veckorna.
 

Anfield

Medlem
ntligen hemma efter att Junior spelat en fotbollsmatch i regnvädret ! Nu lite snabb fusk mat och sedan Frankrike - Rumänien härligt att EM startat ! Ha en toppen helg
 

ESSA

Medlem
Jag var riktigt sugen på att gå och lyssna... Tills jag såg biljettpriset.. 24k... skippade det!

Se där...

Detta var ju bara andra året och intresset hade visst varit enormt till i år. Kul att Sverige är på kartan.
Symoposiet har dragit tunga namn.
Och vad jag förstår börjar det redan planeras för nästa år.
 

trekker

Medlem
Har precis varit nere pa affarn och handlat ingridientser for kottfarsas som skall tillagas tillsammans med ena dottern. En av de basta grejerna med att bo i England ar att de ibland har riktigt bra extrapriser pa fina viner, blev nagra nya jag inte testat forut. Ha en bra fredag allihopa.
 

ESSA

Medlem
Hämtat mig från persen av att vara utan vatten hela dagen igår.
Så idag har tvätt- och diskmaskin gått varm istället.
Bokat biljett m SAS Friends & Family till Barcelona i oktober.
Sålt av grejer jag rensat ut från klädkammaren i jakten på vattendunken jag aldrig fann...

I morgon väntar jobb till kl 15 och funkar det tar jag mig svängen om Storstad för att träffa BC.se-vänner.
 

David

Medlem
Arbetet nedlagt för helgen (tror jag). Imorgon bitti bär det av till Stockholm med BRA för första gången. Ett nytt flygbolag och två lounger på en t/r till Stockholm är inte så ofta... :)

Men... varför valde jag att ta 8:30-flyget? :-(

Trevlig helg!
 
Toppen