Senaste nytt

Fredagstråden™

Flying Finn

Medlem
Hälsningar från SATS Premier Lounge på Changi (SIN)! Väntar på EY:s 787-9 Dreamliner till AUH med EY:s affärsklassrea. :) Min första flygning med Dreamliner. Bytet i AUH blir lagom tidig morgon Singapore-tid, så måltiderna blir helt okej fasade.

DSC04478.jpg

Är ingen vänn av billig lager och vin, så dricker läsk för hela slanten. :p Nåja, snart blir det med GT och champagne på flyget, men är inte säker på om Internet finns och vad det kostar, så mitt fredagsinlägg blir nu mera hälsosam. ;)
 

FF#1

Medlem
Ylande heavy metal på Spotify, vildsint blick och en kofot i näven...:)
Håller på att riva ut lite för att bygga bastu och ett till barnrum i ett outnyttjat förråd i nedervåningen.
Sen blir det att tvaga sig och ut på stan för några bärs med kompisarna.
 

ARNBER

Medlem
Sista dag på jobbet. Nu semester med sushi, hefeweizen och orange is the new black. Blir mycket flygande nu: En vecka i Utrecht, sen London/Oxford följt av två veckor hemma i Berlin. Jobbet börjar med Edinburgh och Ho Chi Minh City i augusti

DSC_3191.JPG
 

GOTATH

Medlem
Semester?! Nej, det blir inte för än i september. Fått ny tjänst som kräver närvaro under hela sommaren. Kul och intressant jobb dock. Ikväll är jag dock ledig så det får bli lite öl på balkongen. Sugen på att boka lite resor (DOH, DXB) även fast årets resebusget kanske inte tillåter det... Imorgon ska jag hjälpa en vän att flytta och på söndag blir det jobb.
 

HCas

Medlem
Sitter och har tråkigt på T5 ARN. Norsken som vanligt, så ingen lounge och det vanliga stuket på upplevelsen. Synd på en sån fin fredagkväll; kunde verkligen se mig själv på en uteservering inne i stan istället.

Aja, trevlig helg alla och glad semester till er som går av jobbet idag!
 
Toppen