Senaste nytt

Fredagstråden™

Börnen

Medlem
image.jpeg

Oplanerad vistelse i T5 loungen på Arlanda efter missad connection. Torra köttfärsbiffar istället för fredagsmiddag med familjen
 

trekker

Medlem
Blir till att dra igang grillen snart och oppna en flaska rott, egentligen har fredagen denna vecka redan varit da vi var ner till London och spenderade tisdagen pa Conrad St James och onsdagen i Galleries First.
 

Palazzi

Medlem
Blir det AirSerbia?

Tyvärr inte. Jag ska till norra Italien, och Air Serbias hemsida genererar inget alternativ till Milano från Arlanda....
Flyger faktiskt SAS, på en biljett jag bokade på friends and family förut (eller två, iom att min bättre hälft är med).

2028kr t/r för två, till Linate. Blir ingen lyxflygning, men jag är nöjd :).

Ska till Rom med Air Serbia senare i sommar. Sen Bergamo igen, ensam, men då blir det LH med byte i München.

PS. Air Serbia har förövrigt höjt priserna till Rom (5.200kr t/r nu) o inga enkelbiljetter längre :/
 

TjudöBoy

Medlem
Sitter på båten till Åland å njuter av en Huvila Brown Ale efter en hektisk dag på Gröna Lund med 24 sjätte klassare samt 14 förvirrade föräldrar. Avundas inte alls lärarkåren som orkar varje dag med dessa energiknippen
 
Toppen