Senaste nytt

Fredagstråden™

Då var alla körningar avklarade i samband med Kungens 70-års firande.
Klänningar, höga klackar, glitter och fina uniformer.
Avslutade tjusigt med poliseskort till VIP:en.
Nyaste Volvo XC90 är fantastisk att köra! 13 km stod trippmätaren på när jag satte mig i den.

Nu väntar en lång vecka för Eurovision.
Håll utkik efter dessa stripade XC90's!
Enligt plan 6-16/5. Vinka om ni ser mig! ;-)

Strålande sol och klämdag. Blir bara någon timme med bokföring innan jag packar ihop. Kanske får resten av dagen ägnas åt en rejäl biltvätt :)

Fint vader har borta i UK ocksa. Tyvarr ar det vanlig jobbdag, men jag passar pa att kora nagra langdragna script sa jag kan varva med lite arbete med huset. Ikvall kanske det blir till att prova grillen for forsta gangen denna sasongen.

0a87464eb96d5d47edab95ace8037651.jpg

Acropolis, Aten. Aegean economy funka fint :)

Klämdag innebär att kontoret är "the place to be". Får njuta av den blåa himlen genom fönstret istället. Klagar dock inte när jag varit produktiv såhär långt! Trevlig fredag!

Avslutat cocktail hour på IC-HKG, har sett bättre club lounge även om den var bra trots 5-6 barnfamiljer men vilket förstörde stämningen i loungen.....

På flygbussen in mot Stockholm nu...
Är i stan till imorgon kväll och ska njuta av det fina vädret. På söndag vidare mot Barcelona för fem dagar tillsammans med fru och svärmor.

Härligt vin och sedan årets första bad? +1 i vattnet. Bara svaga klagar. Fantastisk väder men endast isfritt vid kanten, resten av sjön har 30 cm is. Var tvungen att hugga mig igenom isen för att kunna bada. Det var så skönt att jag tänkte snorkla men isen var i vägen:)

bad1.jpg
bad2.png

Toppen