Christian R
DYKWIA
En lidt speciel uge med en hel del udfordringer, samtidigt også nye muligheder – det virker dog til at være mod det bedre! God weekend til alle 
Kan tillægge at jeg i løbet af ugen har kørt en "Extreme Makeover Home Edition" - den bærende konstruktion er uændret, men ellers er der lavet en hel del om.En lidt speciel uge med en hel del udfordringer, samtidigt også nye muligheder – det virker dog til at være mod det bedre! God weekend til alle![]()
Har du hittat LEGO-modellen med SAS?Kan tillægge at jeg i løbet af ugen har kørt en "Extreme Makeover Home Edition" - den bærende konstruktion er uændret, men ellers er der lavet en hel del om.
Undervejs er der dukket mange sjove ting op.
– SAS Blokke med MD-80, MD-90 & Boeing 767-300ER
– Forskellige stickers fra diverse flyselskaber og lufthavne, herunder SAS, Billund Lufthavn mfl.
– Legetøj fra en hel del forskellige flyselskaber, SAS, British Airways, Air Canada, Lufthansa mfl.
– "Gamle" menuer og amenity kits fra blandt andet Lufthansa Business Class.
– En mængde SAS Merchandise, fodbolde(!), tasker, hagesmække og ikke mindst et antal eksemplarer af "Fly High - SAS Ungdomsmagasin"
– Derudover en masse blandede boardingkort & papirbilletter, en IATA-præget mappe(!?), Turkish Airlines iPad Cover, SAS modelfly/legetøjssæt og naturligvis alt det skrammel jeg ikke har fundet endnu...
Den er endnu ikke dukket frem. Jeg har på fornemmelsen at den er i 100 dele i en stor kasse med LEGO - måske et oplagt lørdag- søndagsprojekt?Har du hittat LEGO-modellen med SAS?
Man husker åbenbart det man selv vil!! En uåbnet æske afslører at den ikke er SAS-brandet. I morgen går jagten ind på de åbnede - der skal være mellem 2-4 stk...Har du hittat LEGO-modellen med SAS?