Senaste nytt

Fredagstråden™

Packar just i hop på hotellet i Philadelphia, sen lite shopping innan det är dags att dra mot flyget. Det snöar lite lätt så vi får se hur det blir...
hoppas att ta mig till Chicago för att flyga lite LX på hemvägen.

En lidt speciel uge med en hel del udfordringer, samtidigt også nye muligheder – det virker dog til at være mod det bedre! God weekend til alle :)
Kan tillægge at jeg i løbet af ugen har kørt en "Extreme Makeover Home Edition" - den bærende konstruktion er uændret, men ellers er der lavet en hel del om.

Undervejs er der dukket mange sjove ting op.
– SAS Blokke med MD-80, MD-90 & Boeing 767-300ER
– Forskellige stickers fra diverse flyselskaber og lufthavne, herunder SAS, Billund Lufthavn mfl.
– Legetøj fra en hel del forskellige flyselskaber, SAS, British Airways, Air Canada, Lufthansa mfl.
– "Gamle" menuer og amenity kits fra blandt andet Lufthansa Business Class.
– En mængde SAS Merchandise, fodbolde(!), tasker, hagesmække og ikke mindst et antal eksemplarer af "Fly High - SAS Ungdomsmagasin"
– Derudover en masse blandede boardingkort & papirbilletter, en IATA-præget mappe(!?), Turkish Airlines iPad Cover, SAS modelfly/legetøjssæt og naturligvis alt det skrammel jeg ikke har fundet endnu...

Kan tillægge at jeg i løbet af ugen har kørt en "Extreme Makeover Home Edition" - den bærende konstruktion er uændret, men ellers er der lavet en hel del om.

Undervejs er der dukket mange sjove ting op.
– SAS Blokke med MD-80, MD-90 & Boeing 767-300ER
– Forskellige stickers fra diverse flyselskaber og lufthavne, herunder SAS, Billund Lufthavn mfl.
– Legetøj fra en hel del forskellige flyselskaber, SAS, British Airways, Air Canada, Lufthansa mfl.
– "Gamle" menuer og amenity kits fra blandt andet Lufthansa Business Class.
– En mængde SAS Merchandise, fodbolde(!), tasker, hagesmække og ikke mindst et antal eksemplarer af "Fly High - SAS Ungdomsmagasin"
– Derudover en masse blandede boardingkort & papirbilletter, en IATA-præget mappe(!?), Turkish Airlines iPad Cover, SAS modelfly/legetøjssæt og naturligvis alt det skrammel jeg ikke har fundet endnu...
Har du hittat LEGO-modellen med SAS?

Har du hittat LEGO-modellen med SAS?
Man husker åbenbart det man selv vil!! En uåbnet æske afslører at den ikke er SAS-brandet. I morgen går jagten ind på de åbnede - der skal være mellem 2-4 stk...

ImageUploadedByTapatalk1426866167.092600.jpg

ImageUploadedByTapatalk1426866174.809396.jpg

Og en mindre, ligeså uåbnet:
ImageUploadedByTapatalk1426866184.776457.jpg

Sitter på United club på PHL. Det toksnöar ute.
En hel del förseningar, har bokat om till en tidigare avgång till ORD eftersom min som skulle gå kl 16:20 redan var försenad.
Tyvärr ar den avgången endast ekonomi, men det kan man ju ta på ett 1h hopp.
Vill ju inte missa LX9, där jag har en plats i F. Tydligen är planet totalt fullt, även i F, vilket inte kan vara helt vanligt?

Sitter på OSL och väntar på SK886. Fick sista mötet inställt idag och försökte komma med en tidigare flight men det var ju inte helt enkelt en fredageftermiddag. Kunde komma hem en timme tidigare om jag uppgraderade till plus för en dryg tusenlapp men det kändes lite overkill.

Blir en lugn kväll när jag väl kommer hem. Troligen bara att slappa lite framför TV:n eller om jag orkar, koda lite.

Toppen