Senaste nytt

Fredagstråden™

Mycket bra info! Vi var redan i nordvästra hörnet så det var säkert lättare därifrån.
Borde det vara lättare att låta hotellet boka taxi? Kanske går att deala pris ifall hen vill vänta under tiden?

Tyvärr blev det ingen av detta för två veckor sedan, men vid nästa besök skall vi försöka få till det.

Fredagkväll i Paris sett från hotellfönstret.

Attachments

• IMG_20150227_205805.jpg
    IMG_20150227_205805.jpg
    {memory} MB · Visningar: 143
Fredagens planer består av att jobba lite, köra ner snöskotern till isen vid havet för att den ska vara redo för vidare färd ut mot skärgården med ungarna senare i dag.
Blir nog att åka till bolaget och köpa en fin skumpa till löjrommen som ska avnjutas senare.
Sen ska jag ta en dust med försäkringsbolaget om bilen som vart stulen och uppbränd här om veckan... en helt normal dag med andra ord.

Har inte flygit på 25 dagar, känns skumt... som tur är så är en resa till Stockholm inbokad på måndag

Lycka till med försäkringsbolaget. Haft en 7-månaderskörning med mitt :)
Tog man något ur bilen innan den brändes ? Såg i lokalblaskan att det nya i Karlstad verkar vara att slita ut fabriksmonterade skärmar och styrreglage. BMW var tydligen lite väl drabbat

Lycka till med försäkringsbolaget. Haft en 7-månaderskörning med mitt :)
Tog man något ur bilen innan den brändes ? Såg i lokalblaskan att det nya i Karlstad verkar vara att slita ut fabriksmonterade skärmar och styrreglage. BMW var tydligen lite väl drabbat

Nä, de brände allt, barnstolar, verktyg, xenonextraljus mm. Dock inte så mycket att ta från en Astra -93 som går att sälja med någon förtjänst.
Fick öppna en flaska Palmer 2008 i går kväll efter skoterturen ut till skärgården. Då återkom humöret. :)

Lönehelg och spenderarbyxorna har åkt på. Köpt en ny säng och massa spännande ölsorter. Än så länge uppe i 3000 extrapoäng :) Nu blir det provsmakning. Finns på Untappd med samma namn som här.

Fått möjlighet till förlängd semester i påsk, vilket innebär ombokningar/tilläggsbokningar av flyg och hotell.
Ny bokning av liveaboard dykbåt etc.......

Toppen