agehall
Medlem
En heldag i Stockholm som turist för omväxlings skull. En vän som besöker från Australien och vi tar oss an hela Stockholm. Just nu avverkat vasa museuM![]()
Skansen nästa?
En heldag i Stockholm som turist för omväxlings skull. En vän som besöker från Australien och vi tar oss an hela Stockholm. Just nu avverkat vasa museuM![]()
Fedt at det kunne lade sig gøre!Fått möjlighet till förlängd semester i påsk, vilket innebär ombokningar/tilläggsbokningar av flyg och hotell.
Ny bokning av liveaboard dykbåt etc.......
Du sa något om den nya SQ business i onsdags på träffen. Jag tittade och det verkar att jag kommer flyga 777-300er med den nya business och i den lilla business kabinen.....mellan SIN-MNLFedt at det kunne lade sig gøre!![]()
Är inte vasamuseet typ den största turistfällan i Stockholm?En heldag i Stockholm som turist för omväxlings skull. En vän som besöker från Australien och vi tar oss an hela Stockholm. Just nu avverkat vasa museuM![]()
Jo...Är inte vasamuseet typ den största turistfällan i Stockholm?
Nä, de brände allt, barnstolar, verktyg, xenonextraljus mm. Dock inte så mycket att ta från en Astra -93 som går att sälja med någon förtjänst.
Fick öppna en flaska Palmer 2008 i går kväll efter skoterturen ut till skärgården. Då återkom humöret.![]()
De bekanta/vänner/familj jag har visat Vasamuseet till var alla mycket nöjda med museet.Är inte vasamuseet typ den största turistfällan i Stockholm?
Är inte vasamuseet typ den största turistfällan i Stockholm?
Nu känns det som att ni är negativa. Alla museum sen det blivit inträdde är dom största fällorna, var sjukt dyrt att springa på alla idag.... 130 kr för inträde på Vasamuseet... Men det var ändå rätt coolt, var typ 11 år sen jag var där sist.
Visa bifogad bild 32437