Senaste nytt

Fredagstråden™

Nä, de brände allt, barnstolar, verktyg, xenonextraljus mm. Dock inte så mycket att ta från en Astra -93 som går att sälja med någon förtjänst.
Fick öppna en flaska Palmer 2008 i går kväll efter skoterturen ut till skärgården. Då återkom humöret. :)

Bara att komma på tanken att sno en Astra -93..........
Men Oplar brinner bra. Min Manta fick sluta sina dagar efter en brand :(

Är inte vasamuseet typ den största turistfällan i Stockholm?

Nu känns det som att ni är negativa. Alla museum sen det blivit inträdde är dom största fällorna, var sjukt dyrt att springa på alla idag.... 130 kr för inträde på Vasamuseet... Men det var ändå rätt coolt, var typ 11 år sen jag var där sist.

10167931_10153001779397013_6697668821228068013_n.jpg

Last edited:
Har jobbat hemma denna veckan och knapp lamnat huset, fick tanka till bade en och tva ggr om det var fredag innan jag postade i denna trad. Har inte sa mycket inlanerat for helgenmen det blir nog mest att jobba ikapp allt man inte hinner med sa mycket resor. Skulle egentligen ha en skon vecka till hemma nasta vecka men har akut fatt boka in en resa till Stockholm. Tack BC for att jag sparade en hel del pengar pa resan da jag bokade med LH via MUC och FRA (hade aldrig ens tittat innan BC tiden), nu far jag aven chansen att testa frukost i LH lounger :)

Toppen