Jonas C
Medlem
Bor där över påskhelgen. Så en fulträff välkomnas för min del i alla fall.Inofficiell träff där nån gång..? ;-)
Bor där över påskhelgen. Så en fulträff välkomnas för min del i alla fall.Inofficiell träff där nån gång..? ;-)
Mycket bra info! Vi var redan i nordvästra hörnet så det var säkert lättare därifrån.
Borde det vara lättare att låta hotellet boka taxi? Kanske går att deala pris ifall hen vill vänta under tiden?
Bor där över påskhelgen. Så en fulträff välkomnas för min del i alla fall.
Tyvärr blev det ingen av detta för två veckor sedan, men vid nästa besök skall vi försöka få till det.
Fredagens planer består av att jobba lite, köra ner snöskotern till isen vid havet för att den ska vara redo för vidare färd ut mot skärgården med ungarna senare i dag.
Blir nog att åka till bolaget och köpa en fin skumpa till löjrommen som ska avnjutas senare.
Sen ska jag ta en dust med försäkringsbolaget om bilen som vart stulen och uppbränd här om veckan... en helt normal dag med andra ord.
Har inte flygit på 25 dagar, känns skumt... som tur är så är en resa till Stockholm inbokad på måndag
Lycka till med försäkringsbolaget. Haft en 7-månaderskörning med mitt
Tog man något ur bilen innan den brändes ? Såg i lokalblaskan att det nya i Karlstad verkar vara att slita ut fabriksmonterade skärmar och styrreglage. BMW var tydligen lite väl drabbat