Efter lite simning ikväll och "lite" Singelmalt sitter jag nu och kollar på hur jag bäst kommer till Manila i C-klass i påsk...![]()
Förra julen körde jag med LH/PR CPH-FRA-HKG-MNL och i våras med TG CPH-BKK-MNL.Tja, du kan flyga som jag gjorde i somras.. ARN(CPH) - FRA - BKK - HKG - SIN - MNL
Annars har du de smidigaste rutterna med Thai: CPH - BKK - MNL eller om du vill åka lite bättre: med Singapore Airlines CPH - SIN - MNL
Jeg har taget den tur - godt nok over to omgange og med det ældste business class produkt på Singapore-Manila, men jeg ville gøre det igen uden at tøve! Singapore Airlines 777 på Københav-Singapore er nok det bedste* business class produkt ex-Købehavn.Förra julen körde jag med LH/PR CPH-FRA-HKG-MNL och i våras med TG CPH-BKK-MNL.
Jag har inte flugit med SQ sedan de bytte stolar i C-klass från CPH så det kanske är dax att ta den rutten över SIN till MNL....![]()
Jeg beder om forladelse! Jeg byder på hhv. en cider og en øl næste gang vi sesMina påskresor....... är ändast med *A.......