Senaste nytt

Fredagstråden™

FF#1

Medlem
I huvudstaden för lite jobb och avkoppling, hämtade ut en hyrbil på Sixt tidigare i dag, en BMW X1.
Speciell känsla att få vara första kund på en "premimumbil".

Tidigare i veckan var det sista övernattningen i båten, var ute Luleå södra skärgård, -5C, stjärnklart och norrsken. Övernattning vid en öde ö efter en skön bastu.
 

Dr. Miles

Expert
Nu sitter jag på bussen mot Märsta.
Planet från Hamburg landade till Arlanda i tid men det tog liten stund innan dörren öppnades.
Gate 7 (eller 9, jag såg gate 5 från mitt fönster när vi landade) till buss 583 under 3 minuter. Ny personlig rekord!

Trevlig helg till alla!
 

Mark

Medlem
Sitter boardad på 1G på SK936 på SFO och väntar på att flighten ska lämna gaten och flyga mot CPH och sen vidare transport till ARN.

Känns som att förra fredagen sittandes på en parkbänk i Boston Common var snäppet bättre, men ett par glas champagne kanske ändrar på det. Positive thinking.
 

Najk

Medlem
Maxar ut veckan med fredagsmys hemma med familjen, early departure 04:00 hemifrån imorgon till CPH och sedan ner mot BCN. BC träff väntas imorgon kväll och sedan en veckas jobb i Barcelona.
 

FlyingFire

Medlem
Hej hopp, fredag igen.

Jobbat, sprungit 10.5 km med kollegorna bland annat, gjorde det på 54 minuter vilket jag är nöjd som fan med med tanke på min fotskada, som knappt känns längre. Känns bra.

Efter jobbet hämtade jag ut en massa god öl från den senaste små partier kollektionen på systembolaget. Finns nog en hel del gott i den lådan. Nu ligger jag hemma och kollar på Dr. Who.

Och imorgon har jag och en kompis en kyld flaska Deutz, kan bara bli en bra lördag!
 

MaBe

Medlem
Precis hemkommen efter en konsert på Helsingborgs konserthus med Queenie som är ett tributeband till Queen. Magiskt bra tolkningar av alla de kända låtarna.

Trevlig helg önskas till era alla!
 
Toppen