Senaste nytt

Fredagstråden™

Traveller, är du väldigt nöjd med personalen tycker jag att du ska meddela SAS det. Man ska inte bara klaga utan även kunna säga till när man tycker saker har gjorts bra.

Jag befinner mig i Yaowarat(China Town), Bangkok.
Det är mitt sedvänligt besök varje gång jag besöker Bangkok.

Här är det livligt och livligare än vanligt tack vare förberedelsen till kinesiskt nyår.

Drakdans erbjuds på gatan och massa röda dekorationer överallt.

Sista rycket med fix und trix i helgen, jag gifter mej nästa lördag så nu ska morgongåvan inhandlas och det sista planeras... Jag som bara vill ha en lugn helg. Tur att min blivande fru sedan länge tagit på sig rollen som "bröllopsgeneral"...;-)

På väg hemåt från kontoret efter en hysterisk sista vecka innan kinesiska nyårsledigheten, blir att packa väskan ikväll inför resa till Sydney imorgon vid lunch. Ser inte fram emot 11h+ i ekonomi med Air China men när men väl kommit fram kan man njuta. :) Hoppas på bra plats och åker till flygplatsen redan tidigt imorgon för att försöka låsa upp någon av de blockade stolarna vid bulkhead eller vid nödutgång. Värt ett försök även om risk finns att jag måste infinna mig i person i Shanghai för att få dem allokerade.

Trevlig helg!

Sista rycket med fix und trix i helgen, jag gifter mej nästa lördag så nu ska morgongåvan inhandlas och det sista planeras... Jag som bara vill ha en lugn helg. Tur att min blivande fru sedan länge tagit på sig rollen som "bröllopsgeneral"...;-)
Vad kul att du gifter dig, se till å njut!

Toppen