Senaste nytt

Fredagstråden™

Jag har FBG och reser med dem på samma sätt som dig skulle jag säga. När det är billigt eller smidigast. Mitt FBG ger mig lounge, eftersom jag väldigt sällan reser i business inom Europa (om jag inte sitter på en feeder såklart), så det hjälper ju till att jag fortsätter att välja dem när det passar. :)

Mmm, det är ju svårt att motivera 5-6kkr för en ARN-AMS när KLM erbjuder samma resa för 2kkr. Inom EU bryr jag mig inte jättemycket - det är ju så kort sträckor. Men longhaul kommer jag att hålla mig till BA framöver. Möjligen blir det lite *A igen om min plan för nästa år går i lås, men mer om det tidigt nästa år.

Aha! Fredag minsann, och jag är ledig. Känns som en ovanlig kombination faktiskt.

Vaknade med halsont, vilket sätter käppar i hjulet för dagens motionsplaner..Nåväl, meka båtmotor ska nog funka ändå och sen blir det några dagar i världens vackraste skärgård. Ha en fin dag alla!

God Fredag på er allihop!
För min del är det jobb, jobb och jobb i ytterligare två veckor. Sedan bär det av till, som Sofia nämner, världens vackraste skärgård. Faktum är att det blir en lite tur dit i helgen, lördag morgon, för ikväll blir det till att kolla in "Draktränaren 2" i 3D.

And, to all you Americans: Happy Independence day!

Någon på forumet som har för avsikt att bevittna Match Cup i Marstrand under helgen? Segling på vågor är en njutning inte allt för långt ifrån att segla på molnen.

Någon på forumet som har för avsikt att bevittna Match Cup i Marstrand under helgen? Segling på vågor är en njutning inte allt för långt ifrån att segla på molnen.
Jqg kommer vara i Göteborg i helgen och kan väl säga att jag inte har något direkt planerat och janske kan övertalas att åka till Marstrand...

Checkade in på Rembrandt hotel i Bangkok imorse och stannar där till måndag då de bär i väg till Bali IC hotel. Om ett par minuter är det dax för lite gratis dricka på Rembrandts lounge:p

Jag sitter på västkusten och jobbar från Mollösund. Fantastisk utsikt, en kopp kaffe och MacBook Pro framför sig. Morgonmöte med utvecklarna, vi närmar oss "beta" av nya BusinessClass och kommer bjuda in ett par medlemmar att klicka runt.

Ikväll blir det fotboll!

Sitter fast på en båt som gör 24-timmarskryssningar på Östersjön. Egentligen skulle jag kliva av i torsdags, men nu blir det två resor till. Några extraturer med flyg hade ju tvärtom varit positivt, men det här är bara poänglöst.

Toppen