Senaste nytt

Fredagstråden™

Det blev var en trevlig valborgsafton i Berlin igår. Träffade på lite svenska expats som det bar av på äventyr med... Så illa att jag var tillbaka på hotellet kl 6 i morse. :)
Njuter av solen ett par timmar till innan det är dags att flyga hem ikväll. Seat 1A på AB8100.

Valborg firades i Kiruna - med jobb, som brukligt...
Natten till tisdagen föll det väl en sisådär 2,5 dm snö, så när jag gick ut så möttes jag av ett berg av plogad snö som inte fanns dagen innan.
Några bilder från brasan invid Luossavaara fot får det bli också.
Solen sken i alla fall!

Imorgon blir det Malaga! :)
Trevlig helg!

Attachments

• ForumRunner_20140501_174151.png
    ForumRunner_20140501_174151.png
    {memory} MB · Visningar: 324
  • ForumRunner_20140501_174246.png
    ForumRunner_20140501_174246.png
    {memory} MB · Visningar: 295
  • ForumRunner_20140501_174330.png
    ForumRunner_20140501_174330.png
    {memory} MB · Visningar: 300
Det blev var en trevlig valborgsafton i Berlin igår. Träffade på lite svenska expats som det bar av på äventyr med... Så illa att jag var tillbaka på hotellet kl 6 i morse. :)
Njuter av solen ett par timmar till innan det är dags att flyga hem ikväll. Seat 1A på AB8100.

Även jag var ute och slirade i Berlin i går kväll/natt, men jag tror inte vi sprang på varandra, vad jag kan minnas iaf... :)

Sitter just nu i lilla TG loungen i Manila och skall idag flyga MNL-BKK-CPH med TG C-class.
Dock har har TG stoppat kvällsflygningarna till BKK, så jag får ett ofriviligt stopp i BKK på 10tim.
Någon som har en bra förslag vad man kan göra BKK flygplatsen i 10tim ( lounge hopping etc...)?

Sitter just nu i lilla TG loungen i Manila och skall idag flyga MNL-BKK-CPH med TG C-class.
Dock har har TG stoppat kvällsflygningarna till BKK, så jag får ett ofriviligt stopp i BKK på 10tim.
Någon som har en bra förslag vad man kan göra BKK flygplatsen i 10tim ( lounge hopping etc...)?

Nu är det lite sent misstänker jag, men med så mycket tid skulle jag åkt in till stan och tittat runt. flygplatsen i sig är inte så kul.

Weekenden bliver tilbragt på Conrad Hong Kong. Satser på at starte imorgen med lidt tiltrængt motion og derefter lidt sightseeing på øen. Søndag bliver afslapning og City Gate Outlets. Mandag går turen til Shanghai med EVA Air og Air China i C/F - super spændt på at se hvad de kan levere!

Får besök här i Washington DC av min gamla inneboende från NYC och visa runt henne. Sedan blir det lite middag och takbarer som vanligt innan hon åker tillbaka igen imorgon. Strålande solsken denna morgon och det ser ut att bli 75F här idag.

Ha en trevlig helg

Firar som vanligt fredagen med att jobba men tänkte försöka plugga något så spännande som farligt gods. Blir inte ens en hutt när jag kommer hem för jag har jour till 02, stackars mig, men säkert bra för levern ;)

Får besök här i Washington DC av min gamla inneboende från NYC och visa runt henne. Sedan blir det lite middag och takbarer som vanligt innan hon åker tillbaka igen imorgon. Strålande solsken denna morgon och det ser ut att bli 75F här idag.

Ha en trevlig helg
75F? Det lyder som et sæde meget langt tilbage i flyet....bedre held næste gang :p

Toppen