Checkade just in på Hilton Slussen med frugan för en lugn helg utan barn. Executive floor rum med utsikt över gamla stan samt lounge tillgång. Sitter nu i loungen med en espresso, ingen alkohol efter 20:30??? Lite snålt kan man tycka. I morgon blir det bio och restaurang besök. Trevlig helg
Har precis landat hemma i sängen. Seg sista flygning upp till Kiruna idag. Till råga på allt mellanlandning i Umeå. Två glas vatten var det enda jag orkade få i mig under resan.
Hemkommen efter ett besök på Daniel Berlins "nya" restaurang Erikstorps kungsgård i Borstahusen. Snudd på fantastiskt! Suverän mat, service och ovanpå allt prisvärt! Boka, åk och ät!
Då var det fredag igen och vi har just kommit till Bangkok efter en underbar vecka på Koh Chang.
Nu är det dags för "one night in Bangkok"
Innan SK972 tar oss tillbaka till kalla norden.
Just det, fredag! Glömmer så lätt bort det när man jobbar skift
Idag blir det till att sluta 15 och kvällen vigs åt nån sorts Champagne hos min syster, medelst intag av diverse tillbehör i form av hemrökt abborre (mitt jobb), musselsoppa, hummer, gambas al pilpil, diverse ostar av varierande illaluktandegrad mm mm. Tror jag kommer släpa hem mina magar sen ikväll.
Ska försöka komma ihåg att ladda upp en bild på kalaset sen också
Själv sitter jag i sängen och jobbar, men en del OCD-reload av bc.se... Har ett tråkigt dokument att skriva, så då blir ju fredagstråden mer intressant...
Ikväll blir det till att fira min frus födelsedag, så det ska nog bli lite gott att dricka och äta också.