Senaste nytt

Fredagstråden™

Tycker synd om bilar och alla folk som blivit inblandade. Har de inget liknande Nürnburgring i Japan så man betalar och kör sig ihjäl där istället för att krascha alla andras dröm? Eller så kanske var de alla försäkrade hos en och samma bolag och ville bara kursa bolaget och bestämde sig att ordna en seriekrock. :(

på ringen dör ju folk som flugor ibland..jag krashade där 2005 utan ngr skador men amco räcket som går längs banan fick sig ett par smällar..kostar 1000 Euro/m att laga..jag lyckades förstöra 4 meter..:(

men det finns massor av banor i japan men dom var väl för kassa på att köra för att våga sig dit :)

Uj! Igår drabbade visst polarnatten oss här uppe i Kiruna. Var nog därför jag halvsov under glöggfesten hos kollegan igår. In i dimman till 2 januari kl 11:29, och då lär man nog endast se solen från bergstoppen. Runt 5-7 jan brukar man kunna få en skymt från marknivå.
Har just varit på vinprovning. 5 söta viner till julbordets ostar och efterrätter. Fick en rejäl sockerchock så jag ska nog ta och skölja med kall öl... :p
Min fru skulle bokstavligen förtvina. Det är jobbigt nog med de sex timmar vi har nu.

Haha - jag kämpade hårt för att hålla kontrollen men baken "körde om mig" på väg genom en kurva...

Vi var tillbaka i somras med en annan bil - hade väldigt skoj!
https://www.facebook.com/video/video.php?v=10150653075155386

det där var ju bra kört ändå..en 10+ tid är inte fy skam.

du får åka med mig nästa gång om vi är nere samtidigt nästa sommar och åka en 7.59.9 tid på hoj :)
Det är nog det snabbaste jag kört med barlast bakpå..ensam lyckas jag med 7.54.22 men då har jag lagt nästan 600 varv där totalt.

bra styrt björn

Näästan fredag så jag drar igång veckans fredagstråd.

Ikväll är det redaktionsmöte för BusinessClass.se med efterföljande traditionsenlig julmiddag på Grill. Förra året hade vi jättetrevligt och drömde om en kul sajt "inom ett år". BusinessClass.se har blivit mer än kul - det är sjukt beroendeframkallande och mycket mer givande än jag kunnat drömma om.

Runt 18.30 tiden så skålar vi för dig!

Näästan fredag så jag drar igång veckans fredagstråd.

Ikväll är det redaktionsmöte för BusinessClass.se med efterföljande traditionsenlig julmiddag på Grill. Förra året hade vi jättetrevligt och drömde om en kul sajt "inom ett år". BusinessClass.se har blivit mer än kul - det är sjukt beroendeframkallande och mycket mer givande än jag kunnat drömma om.

Runt 18.30 tiden så skålar vi för dig!

Skål!

Lugn helg hemma med besök hos släktingar. God middag planerad för söndag kväll och på måndag blir det releasefest för nya Asus Transformer Prime..

Toppen