Hämtade nyss upp vår nya familjebil från rekondfirman.
What a welcome gift!Detta ska jag verkligen ta mig en titt på. Jag kan alltså regga mig hos US Airways. Sedan köpa mig 40.000 miles som blir 80.000 miles, och sedan använda dessa med SK på t.ex ARN-EWR?
Har monterat vinterdäck och gjort PPS lackförsegling.
Ny bil är alltid kul. Ny bil i december är inte lika kul - om vädret är tråkigt.
Hade precis pratat om det med en polare. Han driver eget och har fått ett bra resultat i år, som tack till sig själv tänkte han byta sin arbetshäst. Vi kom till slutsatsen att förutom att ha en mindre iögönfällande färg det måste finnas fyrhjulsdrift till vår kalla klimat. De där röda F****ri är nog för mycket och för att inte reta grannar något från VW är mer passande, så det blir nog en silver italiensk kärra med tjur på logot.
Något sånt: Lambo***ni, silver
Själv jag nu planerar nästa veckans AWs på Doodle, 3 dagar av 4 är redan bokade.
stewigriffin:21857 skrev:Tycker synd om bilar och alla folk som blivit inblandade. Har de inget liknande Nürnburgring i Japan så man betalar och kör sig ihjäl där istället för att krascha alla andras dröm? Eller så kanske var de alla försäkrade hos en och samma bolag och ville bara kursa bolaget och bestämde sig att ordna en seriekrock.![]()