Senaste nytt

Fredagstråden™

Då är vi ombord för att åka till Aten för en vecka. Ska bli skönt med lite plusgrader runt 20-strecket. SAS Plus gäller för den här resan. Kollegan hade visst redan fått i sig ett glas rött till morgonmackan här på ARN... :D
Jag tror jag avvaktar en stund.

Fredagen har varit riktigt bra, en trevlig resa med Asiana i C till Tokyo och en behaglig resa in till city med NEX. Checkade just in på Intercontinental Tokyo Bay, blev uppgraderade till Club Intercontinental floor på 23:e våningen med en otrolig utsikt över Tokyo Bay area. :D
Nu e d dax för lite mat på ngt trevligt hak! Trevlig helg alla

Sitter på ARN T2 och väntar på BA775. Är på väg till NYC för att ha en dejt med Traveller som råkar vara där och sedan jobba i en dryg vecka. Det var ett tag sedan jag flög longhaul sist, så det ska bli skönt att komma ut och röra lite på sig! Hoppas bara att min förkylning ger med sig efter ett par glas JW Blue.

Jobbar så här idag. image.jpg

Tillbaka på det nästan tomma kontoret efter en långlunch med en kompis som innehöll besök till systembolaget regeringsgatan för att kolla på gobitarna från novembersläppet, och lunch med givet glas rött till. Nu: huvudvärk. Suck.

Tillbaka på det nästan tomma kontoret efter en långlunch med en kompis som innehöll besök till systembolaget regeringsgatan för att kolla på gobitarna från novembersläppet, och lunch med givet glas rött till. Nu: huvudvärk. Suck.

Tack för tipset om novembersläppet!
Beställning gjord på lite 2007 bubbel.

Fredagen har varit riktigt bra, en trevlig resa med Asiana i C till Tokyo och en behaglig resa in till city med NEX. Checkade just in på Intercontinental Tokyo Bay, blev uppgraderade till Club Intercontinental floor på 23:e våningen med en otrolig utsikt över Tokyo Bay area. :D
Nu e d dax för lite mat på ngt trevligt hak! Trevlig helg alla

Hälsningar från Hilton Tokyo! Anlände för egen del med SK i förmiddags. Behaglig flygning från CPH, särskilt mycket sömn blev det inte, men vad gäller den mjuka produkten levererade SK verkligen. Stannar här några dagar, sedan bär det av till Osaka och Kyoto. Trevlig helg alla!

Toppen