Senaste nytt

Fredagstråden™

Denna fredag har jag verkligen längtat efter. Veckan har bjudit på middag med Frankrikes ambassadör, BC-träff och nu bär det av mot Stockholm och MD80-flygningar! Höll dock på att inte komma med då SK2170 kl1305 blev hastigt inställd. Det blev ett snabbt gatlopp genom terminalen för att försöka komma med SK158 kl1250 som väntade på oss.

Väl framme vid gaten ropade de fram EBG och personer med connections. Då la Altea av så det blev lite panik. Det slutade med att de fick skriva upp namnen på en lapp och de först i kön fick åka med. Blev en försenad knökfull flight för de som hade tur att komma med.

Nu har jag checkat in på Radisson Sky city och blev uppgraderad till Businessclass-rum med utsikt över planen. Laddar upp med fruktfat och espresso :)

Äntligen fredag och höstlov! Imorgon bär det av till Falun med kusinerna. Men det bästa är att jag sett resultatet av att jag pluggat nästan varje dag ca 2-3 timmar. Fått tillbaka mina prov och fick A på 3 prov, B på 1 och C på 2 :D Fick bäst resultat i hela 8:an på en engelska uppsats. Är så glad! :D

Eftersom jag inte kunde följa med på helgens MD80-event, så sitter jag just nu på Monks och har BC-träff med mig själv... :p
Goose Island IPA och jag kommer bra överens. :)
Blir bara en snabbis idag då jag har middagsplaner.
Kan tänkas att det blir en längre sväng hit imorgon igen innan flyget hem.

Hann inte ha BC-träff för mig själv så värst länge innan det trillade in bekanta från Piteå här på Monks! De skulle på Scalateatern tvärsöver.
Så det blev en öl till med dem.

Toppen