Senaste nytt

Fredagstråden™

Hemkommen igår efter nästan 3 veckor i HK, innebär att man hoppar upp utvilad och pigg kl 04.00:D Uppdaterade min flight memory och konstaterar att jag har slagit pers i flyglängd i år, 2,75 varv runt jorden, det gamla löd på 2,42.

Last edited:
Så var det fredag och inte vilken fredag som helst. Känns lite som dagen före dopparedagen, eftersom det ska flygas med Nora Viking imorgon. Önskar trevlig fredag samt helg och hoppas att vi ses i loungen eller ombord på Nora Viking imorgon.

T-7 till USA och ett riktigt bra kundmöte igårkväll gör att det känns som att dagen börjar rätt bra, trots att halsen kändes lite sträv imorse.

Nu ska det jobbas järnet så att jag kan unna mig en whisky ikväll och sova gott inför morgondagens hårda strapatser!

Ses imorgon @ ARN!

Tillbaka på kontoret igen, nio dagar sedan jag var här senast, resten har gått åt till resor.

Blev en snabbis till Singapore i början på veckan. Lyckades hinna med fyra flygbolag, sex flygprodukter, två hotell, 16 lounger, 900 bilder och en produktiv heldag på en mässa, som var anledningen till resan. Inte så illa på fyra dygn. :)

Ja, nu har det landat en del snö häruppe i norr... Stundtals bra pulkaföre då jag körde ut till morgonens jobb.
Blir en sväng till Stockholm efter helgens jobb, söndag kväll-tisdag kväll. Det blir min 7:e t/r inom EuroBonusChallenge... ;)
Så då får man hoppas att de räknar rätt och att jag får 24.100 poäng!

Idag är det ju faktiskt Internationella Champagnedagen, så jag hoppas att alla har bunkrat upp! :)

Trevlig helg önskas och trevlig tripp för de som ska ut och åka lite MD-80 imorgon!

Landade precis med EK157 från Dubai, varit där hela veckan på kundmöten. Bra påminnelse kring internationella champagnedagen, flaskan ligger på kylning hemma och väntar :)

Har en pava Huré Frères Extra Brut i kylen sedan länge. "Problemet" just nu är att de jag skulle kunna tänka mig att dela den med är bortresta.
Sambon är i Finland på konferens (hon kommer hem då jag åker till Stockholm på söndag) och LinuxSam har tagit SAS-bus(iness)sen över pölen och roar sig i New York med omnejd.
Men om jag går hem från kontoret nu, så har jag ju resten av hela dagen på mig. ;)

Helt arbetsfri fredag för min del, laddning inför imorgon påbörjad!
Blir nog att gräva lite i de finare delarna av whiskyskåpet ikväll

Toppen