Checkade ut från hotellet i morse och det var delvis svårt att höra vad receptionisten sade då det var en mycket högljudd grupp bakom mig som precis var på väg att checka in. Flygvärdinnor från ett bolag baserat i Hong Kong...
Ligger vid poolen på Radisson Golden Sands, Malta! Timade in happy hour i baren... Inte direkt tråkigt, nej!
Kvällssol och klar himmel. Imorgon byter jag till hotellet i St. Julian's, vilket är typ granne med Valletta. Så då blir det lite stadsliv.
Checkade ut från hotellet i morse och det var delvis svårt att höra vad receptionisten sade då det var en mycket högljudd grupp bakom mig som precis var på väg att checka in. Flygvärdinnor från ett bolag baserat i Hong Kong...
Hmm, var det CX så skärper dom till sig när dom kommer på planet
Är å andra sidan inte förvånad, har haft föreläsningar x-antal gånger för Asiatiska studenter. Dom är mycket respektfulla, men sedan kan det var ett jäkla tissel och tassel när man står där framme och pratar.
Jag blev faktiskt lite förvånad för jag hade nog tänkt mig att de skulle ha bättre disciplin så länge uniformen var på men så var det uppenbarligen inte.
#denfølelsen av å logge seg på nettsiden hvor karakteren på mastergradsoppgaven din legges ut...... "loading" - hjertefrekvensen øker - ingen karakter kommet - skuffelsen brer seg over kroppen. De er ikke grei disse sensorene!
Gudene hørte meg, for nå har jeg fått karakter, og den var mer enn jeg turte drømme om!! Da er man ferdig utdannet sivilingeniør, for en følelse! Tror vår gode venn Dom P anno '99 skal få sprettes i kveld.
Kickstartfrukost innan flyget hem till Kiruna!
Pralinasken jag fick som välkomstgåva på rummet är som den belgiska chokladen med havssnäckor till utseendet. Så Radisson Blu goes Belgian Blu då, eller?
Då var man hemma i Kiruna!
Väskorna uppackade, posten öppnad och vinet/spriten helskinnad efter transporten.
Då kan man gå till kontoret med gott samvete.