Senaste nytt

Fredagstråden™

Varit "hemma" 6 dagar efter årets "sommarresa". Vad ska man göra då? Planera för nästa "sommarresa" givetvis:D JAL F och Etihad F, plus en IATA biljett ex-Seoul finns med i planerna. Men om tillfälle ges så kommer JAL F att bytas mot LH F, med kort varsel när det är dags. Så just nå är det logistikplanering med excel-ark som gäller för att kunna trycka in allt under dryga två veckor:)

Nedräkningen har börjat! Om några timmar är det semester några veckor framåt.... vad göra? Så lite som möjligt!
Men, vi inleder ledigheten med en räkmacka på Sheraton; ska vifta med SPG-kortet för det ger 500 extra points på kontot!

två veckor kvar till semester, o till veckan är det festival i stan. kommer bli lugnt.

Kan mkt väl bli bc-träff i Luleå nästa fredag, vore häftigt!
Står o velar lite mellan en sommarresa till Italien på egen hand eller charter 14 dar med polare

Sitter på Stadshotellet i Varberg och har precis avslutat en fin lunch. Dottern sover i vagnen. Har med mig 3G router och bärbar dator - semester från semestern!

Spenderade just min första Amex 2-4-1 voucher på ett omedvetet (eller inte?) sätt: bokade två SAS Go platser till Tokyo för min fru och hennes bästa kompis. Dom är lyriska över att få en resa gratis. Kostade mig 80.000 poäng och 1168kr.

Jag har två F resor bokade i September och November - bra sätt att få lite sympati resonerar jag :)

Trevlig helg allihopa!

Sitter på Stadshotellet i Varberg och har precis avslutat en fin lunch. Dottern sover i vagnen. Har med mig 3G router och bärbar dator - semester från semestern!

Spenderade just min första Amex 2-4-1 voucher på ett omedvetet (eller inte?) sätt: bokade två SAS Go platser till Tokyo för min fru och hennes bästa kompis. Dom är lyriska över att få en resa gratis. Kostade mig 80.000 poäng och 1168kr.

Jag har två F resor bokade i September och November - bra sätt att få lite sympati resonerar jag :)

Trevlig helg allihopa!

Martin, man vet att att man är "internetkändis" när man inte kan äta lunch utan att någon från ens forum kommer fram presenterar sig med sitt nick;) !
Kul att träffa dig och hoppas du får en trevlig semester från semestern!

Efter en "sval" och regnig vecka i Dallas så verkar det som att värmen letar sig fram lagom till helgen. Vet inte om man skall vara glad över det eller inte. Skönt med fredag hursomhelst!

Toppen