Senaste nytt

Fredagstråden™

Förflyttade arbetsplatsen till Falkenbergs Strandbad - trevligt! :)

1012207_10153003689950386_1610404402_n.jpg

Sitter med en GT i solen 1mil söder om Lökken/Skagen. Lite ledigt i helgen, innan vidare till Norge på söndag kväll för mera intervjuer av förhoppningsvis blivande kollegor på måndag. Tyvärr med färja = inga poäng :(

Tillbringar fredagen på det ultimata sättet för oss flyg nördar, med en liten tripp till BKK just nu l SAS loungen i GOT sedan blir det ett par timmar i SL loungen i CPH för att sedan borda TG953 till Bangkok "visst är det kul att flyga" :cool:
Endast i C denna gång, vilken pina att jag inte fick tag i någon F. first class syndrome har även drabbat mig!

Last edited:
Som dubbelnörd, orientering och flyg, sitter man här i en husvagn i Boden i väntan på att O-ringen ska börja i morgon. Givetvis fördriver man tiden med att kolla in vad som händer på BC. Tänker också på inlägget av dom som funderade på övernattning vid färd mellan Stockholm och Malmö. Själv körde jag Nyköping - Boden, 103 mil med husvagn, direkt på 13 timmar eftersom jag var den enda med tillräckligt körkort för fordonskombinationen. Förresten bor vi på ett gammalt flygfält så man släpper ju inte taget om flyget bara för att det är semester. Får väl flyga fram i terrängen i morgon också.....

Bakar pizza nere i Skopje och dricker öl för att svalka mig då det är över 30 grader varmt fast klockan närmar sig 19. Skall försöka ge mig på att lära mig dansa Salsa ikväll igen. Det gick sådär igår och jag skyllde på att det var för lite Mojitos i kroppen. Stegen börjar sitta men kroppen är stel som ett kylskåp. Klart enklare än tango som jag blev dit lurad på sist jag var på besök. En helg som inte går i flygets tecken är ganska skönt.

Vi ska snart bada bastu i ett regnigt och kallt Åre , Edsåshöjden, med en fantastisk utsikt över Wälliste.

Toppen