Senaste nytt

Fredagstråden™

SEMESTER!!! Ett gäng böcker inköpta, Solen kom en kvart före jag loggade ut från datorn på jobbet och allt känns rätt bra. Rättvist på nått sätt :)

Blir det inte flyg via arn när du ska till Luleå?

Jag har bara varit med om blixten som träffade planet jag flög i så du ligger före mig iaf.

Nycket moln men varmt i Stockholm nu och snart middag.

Edit: post 1999 ser det ut som...

Har inte bestämt än om det ska bli hyrbil eller tåg till Luleå. Beror lite på om jag åker hem innan jag ska till Jokkmokk på tisdagen.

Ikväll vankas det gemensamt födelsedagsfirande för mig och sambons far. Började lite lätt inatt, när jag kom hem från ett jobb i Gällivare, med champagne (Jean-Paul Hebrart Special Cuvée 2005) och sedan en liten skvätt Ardbeg 1974. Gott! :cool:
Måste fylla på champagneförrådet nu. Det där var sista flaskan...

Blir det inte flyg via arn när du ska till Luleå?

Jag har bara varit med om blixten som träffade planet jag flög i så du ligger före mig iaf.

Nycket moln men varmt i Stockholm nu och snart middag.

Edit: post 1999 ser det ut som...

Har inte bestämt än om det ska bli hyrbil eller tåg till Luleå. Beror lite på om jag åker hem innan jag ska till Jokkmokk på tisdagen.

Ok! Nu har jag bestämt mig...
Det blir hyrbil från Avis. För 5 dagar skulle de ha 1.750 kr för en kombi (med EBG-rabatten) , så det känns ju gjutet.
Kör väl från Kiruna vid 13-tiden på fredagen. Då borde jag ju hinna jobba lite också innan den eventuella BC-träffen.

Kan inte låta bli... :)

Champagne.jpg

Idag är nog första gången en måndag känts som fredag...:)

Mina Italienska kusiner har lämnat Sverige efter tre veckor hos mig:eek: Att resa runt i Skandinavien är alltid trevligt, men det blir lite väl intensivt att ha släkten, konstant, inom två meters radie.

Det enda som är positivt är att jag för första gången på länge inte har något direkt sug efter en Italien-resa...:p

Toppen