Senaste nytt

Fredagstråden™

Fredagen har spenderas med att rigga inför morgondagens bröllop (mitt). Nu en öl och förjäves försöka hitta inspiration för att skriva ned några egna bröllopslöften. bc.se kanske är fel ställe att leta sån inspiration på :)

Bröllopslöften...låter som nyårslöften :confused:

Det finns väl bara ett löfte, det du avlägger vid altaret :)

Grattis och lycka till imorgon!

Fredagen har spenderas med att rigga inför morgondagens bröllop (mitt). Nu en öl och förjäves försöka hitta inspiration för att skriva ned några egna bröllopslöften. bc.se kanske är fel ställe att leta sån inspiration på :)

OJ, vilken stor och härlig dag du har imorgon!
Jag önskar er all lycka!

Jag är på Gotland, dagen har spenderats med strålande sol och bad i havet.
Jag har åkt på stryk i Yatzy av frugan så nu blir det vin och BC.se istället....

Jaha nu har det blivit fredag även denna vecka. Nu är jag på waterfront men fick ingen uppgradering idag då hotellet är typ fullbokat och det är massa tyskar som har bokat de dyrare rummen.

Imorgon blir det att åka till jobbet med pendeln eller tunnelbanan, det får jag inte göra i Luleå så ofta :)

Någon som har förslag på var och vad man ska äta middag när det blir kväll här i centrala Stockholm?

Jaha nu har det blivit fredag även denna vecka. Nu är jag på waterfront men fick ingen uppgradering idag då hotellet är typ fullbokat och det är massa tyskar som har bokat de dyrare rummen.

Imorgon blir det att åka till jobbet med pendeln eller tunnelbanan, det får jag inte göra i Luleå så ofta :)

Någon som har förslag på var och vad man ska äta middag när det blir kväll här i centrala Stockholm?

Om du gillar kött:
AG, Grill, Griffins Steakhouse

Är nere i Chianti i Italien och har idag besökt en lokal olivolje producent.
Imorgon blir det besök på vingård innan vi beger oss ut mot kusten och Tirrenia

Sista arbetsdagen innan semestern. Kommer bli en lång sådan men bättre det och att få städat undan i att-göra-listan än att ha saker liggandes öppna över semestern. Tillbaka på kontoret v33! Längsta semestern sedan jag började jobba! :)

Toppen