Senaste nytt

Fredagstråden™

Trevlig midsommar alla medvetna resenärer! Idag blir det en tur till Stockholm. Imorgon en tur till Orust och på söndag blir det t/r Stockholm igen :) Skönt avslappnad stämning på Landvetter idag. Varmt ute och åska i eftermiddag....

Trevlig midsommar önskas från polcirkelland!
Vädret är riktigt okej dagen till ära, med +20 och en del sol - trodde inte det var möjligt på en midsommarafton. ;)

Körde just mellan Kiruna och Jukkasjärvi och höll på att bli påkörd bakifrån av en som förmodligen inte såg att jag själv just skulle köra om och tyckte att det var läge att köra om mig. Som tur var hann jag se det. Puh!

Här jobbas det hela helgen, men nu är jag snart klar för idag, så då blir det sill och grill och något gott att dricka hemma hos sambons föräldrar.

Önskar trevlig midsommar till alla forumiter! Det verkar dock bara vara vi nordbor som firar midsommar i vår koncern, hence två timmar telefonmöte för tillfället.. som tur är pratar jänkarna och fransmännen i munnen på varandra = jag kan klicka mute, ta en öl, och surfa bc.se...

Otyg med internationella bolag och midsommar, det är ju inte en röd dag i almanackan men ändå en av de mest lediga dagarna.

Några franska affärskontakter kom med ett förslag att vi skulle ha ett möte i dag, varpå jag var tvungen att förklara ett och annat om våra underbara traditioner. :)

Har faktiskt haft amerikanska affärskontakter som var strandade i Sverige under midsommar genom en planeringsmiss på partaj hemma hos oss. Det vart en heldag som startade med champagnefrukost och jordgubbar i en park, sill lunch med alla tillbehör, smågrodor och midsommar stång, grillmiddag och ett hedlöst partajande till morgonkvisten... möter fortfarande andra från det bolaget som har hört talas om Swedish midsummer.. trots att det är en massa år sen . :)

Midsommaren till ära firas på jobb, kom just ur bastun och skall strax gå å se vad intendenturen har fixat på grillen :eek:
Synd att man int får ta lite snapps, men man slipper väl huvudvärken i morgon istället...

Glad midsommar alla medvetna resenärer från ett soligt Mariehamn

Planerar att köra till Holland och gå på konsert ikväll, vädret ser inte så bra ut dock, här är f.n. 10 grader och regn... yr säger 16 grader och regn i Maastricht ikväll...

Toppen