Senaste nytt

Fredagstråden™

Tåget hade visst fått stå 2 timmar i Gällivare på väg mot Luleå, innan problemet hade åtgärdats. Ingen höjdare...

Idag fick jag det synliga beviset på att jag klarat av AAdvantage Platinum Challenge:D Den lilla besvikelsen var dock att det gäller "bara" till 02/14. Funderar på om det hade gällt till 02/15 om jag kört det i oktober istället:confused: Så det jag kontemplerar över nu är hur jag ska göra för att förlänga det. Det är ju de fyra AA-benen som är problemet. Så just nu har jag allvarliga funderingar på att jag ska ta höstens resa till HKG via den västra hemisfären:D

Nu är det verkligen inte fredag idag, men att äntligen ha skrivit läsårets sista tenta förtjänar ett inlägg (speciellt när den låg på en lördageftermiddag). Känns otroligt härligt att ha första året mot ekonom avklarat, och nu väntar en sommar full med jobb med trevliga och spännande projekt för kunder. :D

Sitter på kontoret och hör att det inte bara är gruvan det mullrar från idag...
Tog en bild då jag var på stan för en stund sedan i ett ärende. Tur jag hann in i bilen innan det där tömde ur sig...
Ska snart ge mig för idag och sedan väntar två sköna lediga dagar.
En gammal kompis från högskoletiden i Piteå är i Kiruna på praktik, så vi ska försöka få tid att ses under veckan och uppdatera oss.

980951_10201283957601902_1589115835_o.jpg

Söndag och helgen är över:( Spenderat helgen med Summerburst. Riktigt kul!!! Så kul så att jag bokade biljetter till nästa vecka i Stockholm :p

Fyndade två biljetter på Swissbiljetterad flygning i höst såhär i slutet av vardagsfredagen. ARN-ZRH GVA-ARN i Economy för SEK2038. Prisvärt!

Last edited:
Toppen