Nyss skrivit en tentamen i Bokföring... Jag såg det snarare som ett test i frustration! Aja, om vädret blir fint imorgon så blir det en tur med Cessna Caravan över stan, för att släppa av lite folk
Står och väntar på Arlanda Express. På väg in till Stockholm och en stunds BC-träff.
Fick mitt Flying Blue Gold på posten idag. Giltigt t o m 2013-03.
Ikväll bär det av till Rom med Ethiopian!
Jaha, så var den fredagen förstörd. Det är något problem med en landningsbana i Helsingfors, så alla flyg är försenade. Detta betyder att min HEL-ARN-TXL connection inte blir av, utan får flyga senare HEL-FRA-TXL. 3,5 timme senare än planerat framme. Antar jag inte kan få någon kompensation för detta? Anyway, en ganska förstörd fredag. Hade sett fram emot en trevlig helg i Berlin med en god vän, nu blir det en dag i Berlin imorgon. Hoppas bara HEL-FRA flyget nu inte blir sent...
På väg till jobbet nu... Började boka om en privat LH-biljett igår, idag blir det uppföljning och se hur biljettering går. Annars en lugn kväll att se fram emot.
Ombokningen gick inte som planerat, agenten i Kapstaden från igår visste inte riktigt vad han gjorde även om han var mycket trevlig.
Idag fick jag en tysk Überkorrekt Freundinna som däremot visste vad hon gjorde. Hade retur ARN-FRA-PVG från början bokad i S så jag köpte upp den till V och routade om till ARN-FRA-(BKK tekniskt stopp)-KUL.
Hoppas biljetteringen går inom kort så jag kan uppgradera till C(I) snart. D säljs fortförande så med min SEN-status så går den upgraden igenom direkt även fast I inte har tillgänglighet.
Detta är fascinerande. Jag vet att KTH har folk som är ganska duktiga på projektledning och dessutom kan föra sig inför en publik. Så plockar man in en tomte utifrån som antagligen kan mindre och kostar mer